בלי לקום מהספה: המדריך לקניית רהיטים אונליין

עם כניסת העידן הדיגיטלי לחיינו הגיעה גם הקנייה אונליין. היום כבר לא צריך לצאת מהבית ולחפש אחר הבגד לאירוע, המתנה לחברה ואפילו הריהוט לבית, היום הכל במרחק לחיצת כפתור אחת, למרות זאת יש עדיין את אלו החוששים לעשות קניות דרך האינטרנט, לכן אנחנו כאן לעשות לכם סדר, ריכזנו עבורכם את הכללים לקניית רהיטים אונליין בצורה נכונה ואחראית.

כלל ראשון – רשימת רהיטים

בדומה לקנייה בחנויות שהן לא אונליין גם בקנייה באינטרנט יש לערוך רשימה של הרהיטים שאתם מעוניינים לקנות. הרשימה תעשה לכם סדר וכך לא תתפתו לקנות דברים שלא נחוצים לכם ותחסכו כסף וזמן. ערכו רשימה מפורטת של כל הדברים הנחוצים לכם.

כלל שני – מדידה של החלל

על מנת שלא תרכשו רהיטים שאינם תואמים את חלל הבית שלכם, ראשית מדדו את החלל הנתון לכם. הגדירו כל חלק בבית לאיזה רהיט אתם מעוניינים להניח שם, לדוגמא אם ברצונכם לרכוש ספה מצאו את המקום בו תרצו להניח את הספה ומדדו את גבולות השטח בעזרת סרט מדידה.

בעת החיפוש באתרי האינטרנט יש אופציה לראות את המידות של כל רהיט כך תדעו אם הוא מתאים לשטח שלכם.

כלל שלישי – בחירת חנות נכונה

במהלך החיפוש באינטרנט תפגשו בהרבה חנויות אינטרנטיות שמציעות כל מני סוגים של רהיטים, אך לא כל חנות תתאים לכם.

איכות – ריהוט הבית שלנו צריך להישאר איתנו שנים רבות ולכן חשוב כי החומרים ממנו הוא עשוי יהיו איכותיים וכך לא יתבלו במשך השנים, בדקו כי  החנות משתמשת בחומרים איכותיים.

ניסיון – עוד דבר חשוב הוא הניסיון של החנות, חנות בעלת ניסיון וותק של שנים תדע לעזור לכם להתאים את הרהיטים לחלל הבית.

מגוון – בחרו חנות בעלת מנעד רחב של סוגי רהיטים, בחנות בעלת מגוון רחב של רהיטים וסגנונות תוכלו לבצע הזמנה של יותר רהיטים, כך תהיה לכם האופציה לבקש הנחה  וגם מחיר ההובלה יפחת.

נראות – עיצוב הבית שלנו הוא תהליך חשוב ומשמעותי על מנת ליצור לנו תחושה של בית, לכן אל תתפשרו על השילוב של נראות ואיכות.

מחיר – בזכות המבחר העצום של חנויות ברשת האינטרנטית יש לכם את האפשרות לבצע בדיקה ולקבל הצעות מחיר מיותר חנויות לכן בדקו כי המחיר שהחנות דורשת הוא מחיר הוגן.

חנות כמו אוליווד חנות רהיטים תספק לכם את כל הדרישות הללו, אוליווד רהיטים היא חנות בעלת וותק של כ30 שנה המעניקה יעוץ חינם ורהיטים באיכות גבוהה שישמרו לכם למשך שנים רבות.

כלל רביעי – המלצות

כיוון שבימים אלה יש המון שקונים דרך האינטרנט יש אפשרות לראות המלצות על חנויות או הזהרות על חנויות לא מומלצות. לכן טרם ההזמנה חפשו ביקורת על החנות, נדיר מאוד שלא תמצאו ביקורת.

לסיכום

להזמנה אונליין יש יתרונות רבות, הזמנת רהיטים אונליין מקלה על תהליך מעבר הדירה או השיפוץ ולכן הזמנה אונליין מאוד מומלצת והרבה מאוד אנשים נעזרים בה. חשוב לעשות זאת נכון על מנת לא להתאכזב מההזמנה.

עשו רשימה מפורטת של הרהיטים אותם אתם מעוניינים לקנות וכך לא תתפתו לקנות דברים שאינם נחוצים לכם ולא תשכחו שום דבר חשוב. מדדו את החלל שיש ברשותכם, וודאו טרם ההזמנה כי הרהיטים מתאימים למידות הנתונות. בחרו את החנות הנכונה, אל תתפשרו על ניסיון, איכות, נראות, מגוון ועל המחיר.

חפשו המלצות על החנות טרם ההזמנה הרשת מלאה בביקורות חיוביות או שליליות על כל חנות שמציעה את שירותיה.

 

אולי תאהבו גם את