קורס למעצבים גרפים מפרינט לדיגיטל

אחד הקורסים הנחשקים ביותר בעולם הדיגיטלי הוא הקורסים לעיצוב גרפי, העיצוב הגרפי בעולם הדיגיטל כולל בתוכו את עיצוב הממשק ואת חווית המשתמש, וכמובן איך אפשר להביא את התוכנה אותה אנו מעצבים לרמה הנוחה והאינטואיטיבית ביותר בכדי שתענה ברמה הנכונה על כוונת המשתמש.

קורס עיצוב דיגיטלי לוקח בתוכו את המעצב כחלק בלתי נפרד מהתהליך של פיתוח המוצר, על כן המעצב צריך לדעת ולהכיר מושגים בעולם הדיגיטל ואיך להתנהל עם מפתחי התוכנה ולהביע את רצונות העיצוב בצורה שתהיה מובנת לכותבי התוכנה. יש להכיר את אפיון התוכנה בצורה מלאה ולהתאים את כל עיצוב המוצר הדיגיטלי למיתוג המלא של החברה היוצרת את המוצר.

שולחן עבודה

מה לומדים בקורס עיצוב גרפי לדיגיטל

בתחום העיצוב הגרפי לדיגיטל נלמדים מספר תחומים עיקריים, שהם באים לתת למעצב את הכלים הדרושים לעיצוב בסיסי ובנוסף את הדגשים העיקריים לעולם הדיגיטל, תחום הדיגיטלי הוא תחום מאוד דינמי שבו דברים נוטים להשתנות קצב מהיר במיוחד התלמיד צריך לדעת ולהכיר את חוקי היסוד עליהם נשענים ואיך לפתח את החשיבה שלו בצורה שתתאים לקצב המהירות שבו הדברים יכולים להתפתח.

תקשורת חזותית – תקשורת חזותית מקנה לתמיד את הכלים לשמם הוא נדרש מבחינה מקצועית, לרבות סגנון חשיבה ושפה אישית ומקצועית שהיא השפה המשותפת של האפיון המלא עד לרמת העיצוב הנכונה.
התקשורת החזותית היא בעצם העברת המסר למשתמש, מהו הדימוי שרוצים ליצור למוצר הדיגטלי ולכן יש ללמוד ולהכיר לעומק את יסודות השפה החזותית בכדי להביא אותה לידי ביטוי באופן העיצוב.

עיצוב ואפיון המוצר – עיצוב ואפיון המוצר כולל בתוכו את הממשק המלא ואת חווית המשתמש, היום בעולם שבו מעבר ממוצר למוצר קורה בלחיצת כפתור אחת, אנו חייבים לשמור את המשתמש ולספק לו חוויה נוחה, מהירה וגמישה ומעל הכל שתתאים לכוונה שלו, יש להכיר גם את התפיסה העכשווית, שאומרת שאין לעשות הפרדה מוחלטת בין חווית המשתמש לבין העיצוב הגרפי של המשתמש, כלומר ההפרדה בין כוונת המשתמש לבין החוויה שלו במהלך השימוש במוצר צריכים להשתלב יחד.

הדגש העיקרי בעיצוב מוצר דיגיטלי הוא העיצוב שמתאים למובייל, אם נעצור לרגע להסתכל גם על עצמנו, אנו מיד נראה שאת רוב הדברים אנו עושים דרך המובייל, לכן יש להבין את החשיבות של מספר גורמים עיקריים ובראשם התאמה מלאה של העיצוב למכשירי טלפון ניידים.

תחום התכנות – אמנם בקורס העיצוב לא תכתבו קוד ברמה גבוה, אבל חשוב מאוד שתכירו את הקוד, עבודה מול מפתחים דורשת גם הכרה של הפעולות אותם הם מבצעים, בכדי ליצור סינרגיה מלאה בבניית המוצר הדיגיטלי, שפה משותפת ומובנת בין כל השותפים לתהליך היא חלק אינטגרלי משפיע במיוחד, בנוסף כל מעצב גרפי צריך להיכר תוכנות עיצוב שקיימות היום בעולם העיצוב, לדעת לתפעל אותן בצורה מלאה ולרכוש ידע נרחב ומעמיק בכל תוכנה.

אז אתם רוצים להפוך להיות המעצבים הגרפיים של המוצר הדיגיטלי המוביל הבא, פשוט כנסו לאתר https://onlinegraphic.co.il/ux-ui-course וקבלו את ארגז הכלים המלא והמשוכלל ביותר שתוכלו למצוא בתחום לימודי העיצוב הדיגיטלי.

אולי תאהבו גם את