איך הדין הישראלי מטפל בעברייני מין?

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי בתקופה האחרונה יש שיח ער בכל הנוגע לטיפול בעברייני מין. שכן, לצערנו, קרו בחודשים האחרונים מקרים רבים של תקיפות מיניות. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק איך הדין הישראלי מטפל בעבריינים שביצעו עבירות מין. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל האינפורמציה בנושא.

 

כך הדין הישראלי מגדיר את תחום עבריינות המין

עבירות מין, על פי הדין הישראל נחשבות למושג רחב מאוד שמאגד מתחתיו כל מיני סוגים של עבירות שונות. ראוי לציין כי לכל עבירה יש ענישה בדרגת חומרה אחרת. כשמדברים על עבירות מין, מתכוונים במרבית המקרים לאחת או יותר מהעבירות הבאות:

  • פדופיליה
  • בעילה בקטין בהסכמה
  • ביצוע מעשים מגונים
  • אונס
  • מעשי סדום והטרדות מיניות

ראוי לציין בשלב זה כי עבירות מין ידועות כעבירות שיש בהן פוטנציאל פגיעה גבוה מאוד בקורבנות. מדובר בפוטנציאל שנוגע לא רק לפן פיזי, אלא גם בפן הרגשי. לכן, הדין הישראלי מתייחס לעבירות אלו בחומרה.

 

האופן שבו דין פלילי מטפל בעבריינים שהורשעו באונס

עבירת המין המוכרת ביותר היא אונס. מי שעובר על עבירה זו מקיים יחסי מין תוך כפייה על זולת בניגוד לרצונו. עבירות מסוג זה יכולות להתבצע בנשים או בגברים. עונש שקבוע בחוק על עבירות אונס מגיע ל – 16 שנות מאסר. מי שביצעו את עבירות אלו צריכים לפנות בהקדם אל ייעוץ עו"ד מומלץ שיסייע לאורך ההליך המשפטי.

 

בחירה בעורך דין פלילי מומלץ – כך עושים זאת

אם אתם מתכננים לתאם פגישת ייעוץ עם עורך דין פלילי, כדאי שתדעו כי עליכם לעשות זאת לאחר שערכתם בירור מעמיק בנושא. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר בעורך דין שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • יש לו ניסיון חיובי במקרים דומים
  • נחשב למומלץ על ידי לקוחותיו הקודמים

 

האופן שבו דין פלילי מטפל בעבריינים שהורשעו בבעילה אסורה בהסכמה

בעילה אסורה בהסכמה נוגעת לא פעם לבעילה של קטינה. כלומר, נערה שטרם מלאו לה 14 שנים. מי שהואשמו בבעילה אסורה בהסכמה עשויים למצוא את עצמם יושבים במאסר לאורך 5 שנים. ראוי לציין כי עונש זה ניתן למי שביצע את העבירה בקטינה. מי שביצעו את עבירה זו באישה בוגרת עשויים לשבת במאסר לאורך 3 שנים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך הדין הישראלי מטפל בעברייני מין שונים. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק להעביר אותה הלאה למתעניינים אחרים. אם מצאתם את עצמכם מואשמים באחת או יותר מהעבירות הבאות, כדאי שתיישמו את הטיפ שנכתב לעיל, הטיפ שיאפשר לכם להגיע אל עורך דין פלילי מומלץ שילווה אתכם לאורך הדרך.

ייעוץ עו"ד מומלץ

אולי תאהבו גם את

שכירות לחנות
איך בנוי חוזה שכירות לחנות?

שכירות לעסקים וחנויות היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של עסקים שמבוססים על הולכי רגל העוברים באזור. בנוסף לכך, הבחירה במקום נכון וכתיבת חוזה שכירות בצורה

קראו עוד »