איך לבחור כסא בר לבית שיתאים לפינת ישיבה?

בחירה של כיסא בר לפינת ישיבה בבית צריכה להיעשות תוך בירור מקיף ותשומת לב לפרטים שונים. ראוי לציין כי מדובר בעניין שלא כולם מודעים אליו והדבר מוביל לא פעם לאי התאמה ובקשה להחזיר את הכיסא החדש לחנות. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם קונים את הכיסא בר המתאים ביותר לפינת הישיבה שיש אצלכם, כך שלא תצטרכו להחזיר אותו מיד לאחר הרכישה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אולי תופתעו לשמוע, את המדריך הנוכחי כתבנו יחד עם אנשים שקנו בשנה האחרונה כיסא בר וגילו שהוא בכלל לא מתאים לפינת הישיבה שיש להם בבית. על המצב הזה נאמר: מטעויות לומדים. כך שהם בעצם האנשים שיוכלו להציג בפניכם את התיקון למצב זה. הם אלו שיכולים ללמד אתכם הכי טוב איך לבחור כיסא בר לבית שיתאים לפינת הישיבה שלכם באופן הטוב ביותר.

 

איך לבחור כיסא בר לבית שיתאים לפינת הישיבה שלכם? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים קודם כל לערוך מדידות.  שכן, אם תקנו סתם כך כסאות בר באופן אקראי מבלי לערוך את השלב הזה, אתם עשויים לגלות שהכיסאות גבוהים מידי או נמוכים מידי עבורכם. מדידת הגובה של פינת הישיבה תאפשר לכם לדעת מהו הגובה של הכיסא הדרוש לכם. יש לציין שאת אותו שלב צריך ליישם בכל קנייה של ריהוט שהיא. בין אם מדובר בריהוט לחדר ילדים או ריהוט משרדי.

 

איך לבחור כיסא בר לבית שיתאים לפינת הישיבה שלכם? השלב ה – 2

בשלב זה אתם צריכים לבדוק שכיסא הבר שאתם בוחרים מתאים בכלל לעיצוב הקיים של פינת הישיבה שלכם. ההמלצה של הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך היא לפעול בהתאם להנחיות הבאות:

  • תקדישו כמה רגעים להתבונן על החלל שבו נמצאת פינת הישיבה
  • תבדקו מהו הצבע הדומיננטי ששולט במקום
  • תבדקו מהם הצבעים שמתאימים לצבע זה

אם אינכם בטוחים מהם הצבעים שמתאימים לצבע הדומיננטי שקיים בחלל, אתם תמיד יכולים להתייעץ עם נציגי המכירות שבחנות הריהוט.

 

איך לבחור כיסא בר לבית שיתאים לפינת הישיבה שלכם? השלב ה – 3

שלב זה הוא שלב המלצה בלבד. אתם יכולים לצלם את פינת הישיבה הקיימת מכמה זוויות כדי להציג בפני המוכרים בחנות את המקום שאליו אתם תצמידו את כיסאות הבר. הצגה של פינת הישיבה תאפשר למוכרים לראות מהם הצבעים שיכולים להתאים לכם וגם הסגנון העיצובי שיכול להשתלב עם הפינה הקיימת. רבים ציינו כי שלב זה סייע להם מאוד, כך שבחרנו להוסיף אותו כשלב בחירה עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם לדעת איך לבחור כיסא בר לבית שיתאים לפינת הישיבה הקיימת. אנו מאחלים לכם שתבצעו את הבחירה הנכונה שתאפשר לכם להישאר עם הכיסא הנבחר ולא להחזירו.

כיסא בר לבית

אולי תאהבו גם את