איך עו"ד נהיגה בשכרות יכול לעזור אם נתפסתם על עבירת שכרות?

נהיגה בשכרות היא עבירה תנועה שנחשבת כעבירה פלילית לכל דבר ועניין. העונשים המוטלים בגין עבירה זאת יכולים להיות חמורים מאוד ובדרך כלל לא יורדים מכמה חודשים של שלילית רישיון נהיגה. ננסה להסביר בקצרה את החשיבות של ייצוג על ידי עורך דין תעבורה במקרים אלה. 

 

עבירת נהיגה בגילופין, הסבר קצר

אדם שנתפס בישראל נוהג עם אלכוהול בדמו יכול להתמודד עם שתי האשמות שונות. הראשונה נקראת נהיגה תחת השפעה של אלכוהול או סמים מסוכנים. ההאשמה השנייה הנחשבת לחמורה יותר היא עבירה של נהיגה בשכרות. בעבירה הראשונה אין צורך להוכיח כמות אלכוהול בדם אלא רק להוכיח את נוכחות אלכוהול או הסמים בדמו של החשוד.

במקרה של עבירת נהיגה בשכרות יש להוכיח שכמות האלכוהול בדמו של החשוד עלתה על המותר בחוק. במקרים של נהגים מאוכלוסייה מיוחדת המותר בחוק הוא 100 מיליגרם של אלכוהול בליטר של אוויר במבדק נשיפה. במקרה של נהגים אחרים הכמות היא 240 מיליגרם לליטר אוויר.

 

התמודדות עם כתב אישום בגין נהיגה בשכרות

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כתב אישום בגלל נהיגה בשכרות היא התייעצות עם עורך דין נהיגה בשכרות או עורך דין לענייני תעבורה. עורך דין לענייני תעבורה הוא איש מקצוע שעבר התמחות במשרד שעוסק בתחום זה, ובנוסף לכך עסק בייצוג וכתיבה משפטית בתיקים של נהיגה בשכרות ועבירות תנועה באופן כללי.

כאשר מוגש כתב אישום על עבירת נהיגה בשכרות, מטרתו של עורך הדין היא להפחית את האישומים מנהיגה בשכרות לנהיגה תחת השפעה של אלכוהול, דבר שיביא להפחתה משמעותית בעונש שיוטל בגין העבירה. במקרים בהם זה רלוונטי, ינסה עורך הדין לבטל את האישום כולו.

 

מה עורך דין לתעבורה יכול לעשות בעבורי במקרה כזה?

לעורך הדין לענייני תעבורה כלים רבים שבאמצעותם הוא עוזר לחשודים בעבירות אותם הוא מייצג. עורך הדין יכול לתקוף את איכות הראיות בתיק, את ההליך המשפטי או החקירה המשטרית, וכן להשתמש בטעויות שנעשו בעת מדידת רמת האלכוהול בדם בכדי להחליש את כתב האישום שהוגש נגד המואשם, ובכדי לנסות להפחית או לבטל את האישומים שהוגשו כנגדו.

 

מה העלות של שכירת עורך דין תעבורה במקרה של נהיגה בשכרות?

ישנם עורכי דין רבים לענייני תעבורה בישראל שעובדים מטעם משרדי עורכי דין רבים שעוסקים בתחום זה. כל משרד עורכי דין מתמחר את עצמו בצורה שונה לחלוטין, בהתאם למשתנים כמו ותק בתחום, יוקרת המשרד, מורכבות התיק ועוד גורמים אחרים.

 

התמודדות עם אישום בנהיגה בשכרות – סיכום

עבירה של נהיגה בשכרות היא עבירה פלילית ולעיתים יושבים בגינה במאסר בפועל. בעת הגשת כתב אישום בגין עבירה של נהיגה בשכרות, חשוב מאוד להתייעץ כמה שיותר מהר עם עורך דין לענייני תעבורה.

עורך דין נהיגה בשכרות

אולי תאהבו גם את

שכירות לחנות
איך בנוי חוזה שכירות לחנות?

שכירות לעסקים וחנויות היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של עסקים שמבוססים על הולכי רגל העוברים באזור. בנוסף לכך, הבחירה במקום נכון וכתיבת חוזה שכירות בצורה

קראו עוד »