איך תזונה משפיעה על התשוקה

הנפש והגוף שלנו הם מעין מכונה שמקבלת את האנרגיה שלה מכל מיני מקומות: מתזונה, מספורט, מסיפוק, מאהבה, מחום, מהצלחות, מתשוקה ומדברים

נוספים.

בין חלק מהדברים האלו קיים קשר ישיר, כאשר הבולטים ביותר מביניהם הם תזונה ותשוקה.

התזונה משפיעה על התשוקה במגוון דרכים, כאשר היא יכולה להגביר אותה אך היא גם עלולה להנמיך אותה.

היום נספר לכם איך תזונה משפיעה על התשוקה, כדי שתוכלו לדעת בדיוק איך להתנהל איתה בצורה נכונה.

 

מזונות שלא מעוררים תשוקה

התשוקה באה לידי ביטוי במגוון דרכים, שחלק מהן כוללות נשיקות, חיבוקים, וכמובן קיום אקטים מיניים מכל מיני סוגים. ראשית, כמות האוכל שאותה אתם אוכלים יכולה להשפיע באופן ברור על התשוקה, משום שתחושת כבדות שמגיעה אחרי אוכל בהחלט לא מעוררת תשוקה או חשק מיני.

מאכלים כבדים שגם גורמים להבל פה לא נעים במיוחד הם מאכלים שמכבים את התשוקה ומשהים אותה. אנחנו מדברים כאן על מאכלים כמו שום ובצל, ועל ארוחות כבדות כמו המבורגר וצ'יפס, פסטות עם רטבים כבדים ועוד. מה שכן, חשוב לציין שממש לא כדאי לפסול את המאכלים האלו על הסף, אלא פשוט להבין מתי לאכול אותם.

 

תזונה משפיעה על התשוקה גם במובן חיובי

לצד המאכלים האלו ועוד רבים שלא ציינו כאן, חשוב גם לדבר על מאכלים מעוררי תשוקה, וכאלו שיכולים לתת לה בוסט חזק. מאכלים כמו שוקולד, תות שדה, בננה או תאנים, לדוגמה, הם מאכלים שמשפיעים על זרימת הדם בגוף, והם מבצעים שינויים שבהחלט משפיעים גם על איברי המין הנשיים והגבריים כאחד.

תזונה מסוג כזה יכולה להגביר את החשק המיני ולהפוך אותו להרבה יותר נוכח בחיים שלכם, ובהתאם אתם תוכלו להנות מחיי מין הרבה יותר עשירים, מפנקים ותדירים.

 

האם כל זה בדוק מחקרית?

העובדה שתזונה משפיעה על התשוקה היא בהחלט עובדה שנבדקה והוכחה באופן מחקרי, כמו גם המאכלים השונים שמביאים איתם השפעה חיובית או שלילית על התשוקה. המדע מנסה להשתמש עד כמה שניתן בכלים המחקריים שניתנים לו על מנת להמשיך ולחדש מידע לאנושות, על מנת שנושא התשוקה יוכל לתפוס מקום הרבה יותר גדול ומהנה בחייהם, במקביל לשמירה על תזונה נכונה, טעימה, בריאה ונעימה.

 

האם ניתן לשלב בין תזונה, תשוקה וחיי מין סוערים?

אנשים שאינם מעוניינים לוותר על דברים שקשורים בתזונה שלהם לטובת חיי מין מלאי תשוקה, יכולים להיעזר במגוון חומרים כמו ויאגרה, שיוכלו לעזור להם לשמר את התזונה שלהם כפי שהיא, ובמקביל לסייע להם לשפר את חיי המין שלהם.

חומר הויאגרה הוא חומר נפלא שמשפר את חיי המין של גברים רבים ברחבי הארץ בפרט והעולם בכלל, והוא מגיע היום בתצורות רבות ושונות, כמו ויאגרה כימית, ויאגרה טבעית ועוד. היכנסו לאתר של חברת קמגרה פארם ותוכלו לבחור את הויאגרה שמתאימה לכם. תהנו!

 

כריך

אולי תאהבו גם את

מתי להשתמש בויאגרה?
מתי להשתמש בויאגרה?

ויאגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים. הפרעה בתפקוד המיני ובעיית זקפה בפרט היא מצב שבו גבר אינו מסוגל לשמור על זקפה חזקה

קראו עוד »