באיזו טמפרטורה מומלץ לבשל בריסקט ואיך כדאי לתבל אותו

אחרי שבדקתם את הנושא לעומק לא מעט זמן וקראתם כל מה שהייתם צריכים, החלטתם שאתם רוצים לקנות נתח בריסקט ולהכין אותו לחבר'ה? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שארוחת הבשר הקרובה תהיה נפלאה.

תוהים איך ואיזה פרטים צריך לקחת בחשבון? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מעשנה או סו ויד?

עוד לפני שנדבר על התיבול או על הזמן שצריך יהיה כדי להכין את הבשר, יש לבחור את דרך ההכנה המועדפת עליכם. חשוב להבין שכאשר מדברים על נתח כמו בריסקט למעשה מדברים על נתח מאוד שרירי שיש בו גם הרבה מאוד סיבים, ומשמעות הדברים היא שאנחנו צריכים לרכך אותו היטב. אם לא תכינו אותו במשך שעות אלא תצרבו אותו קצת כמו שאתם עושים עם סטייקים, התוצאה תהיה פשוט לא אכילה. הטעם יהיה נורא ולא תבינו למה כולם מדברים כל כך הרבה על הנתח המיוחד הזה. לכן עליכם להחליט באיזה אופן תרצו להכין את הנתח הזה לאורך שעות ארוכות, כאשר שתי האופציות הן מעשה או סו ויד כמובן.

מה עושים, צעד אחר צעד

על מנת שתוכלו להבטיח שהחוויה הקולינרית בסופו של דבר תהיה טובה, צריך לפעול בהתאם לשלבים הבאים, כאשר לפני הכול, עליכם לקנות את הנתח הכי טוב שיש. צאו מנקודת הנחה שאם לא תשקיעו בבחירת בריסקט איכותי מאוד, זה לא יהיה שווה את כל ההשקעה שלכם. הצעד השני יהיה ההכנה שכדאי לעשות לנתח מראש, במיוחד אם הוא נכנס למעשנה. זה אומר שכבר יום לפני שאתם שמים אותו במעשנה, כדאי יהיה להסיר ממנו את שכבות השומן ולמרוח אותו היטב בשמן זית איכותי. בנוסף, כמובן שיהיה עליכם לבחור את סוג העץ שאיתו אתם רוצים לעשן את הבשר, כי זה עוד נושא שישפיע על הטעם.

השפעת שעות ההכנה על הטעם הסופי

לא כולם מבינים זאת, אך בפועל, ככל שההכנה תהיה ארוכה יותר, כך הטעם יהיה יותר רך וטעים. למשל, אם אתם חושבים להכין בריסקט בסו ויד, תוכלו להכין אותו בטמפרטורות שונות, כאשר ההמלצה היא בין 135 מעלות ל 155 מעלות. כמו כן, מבחינת שעות ההכנה, הזמן המינימלי המומלץ הוא של 12 שעות ואילו הזמן המקסימלי הוא לא פחות מ36 שעות. תוכלו גם להוסיף לנתח הנפלא שלכם תבלין עשן נוזלי וזאת כדי להעשיר את הטעם שלו, אך חשוב לזכור לא להוסיף יותר מידי כי מדובר על תבלינים חזקים.

לסיכום, השילוב שיוביל לחוויה קולינרית בלתי נשכחת הוא לקנות את הנתח הכי איכותי וטרי שיש, לבחור את שיטת ההכנה הנוחה יותר מבחינתכם ולהקפיד על שעות ארוכות של הכנה ועישון. כך תוכלו להבטיח שהטעם יהיה נפלא ושכולם ייהנו מארוחת הבשרים הקרובה שאתם מכינים, אז למה אתם מחכים?

מד חום

אולי תאהבו גם את