האם עורך דין גירושין יוכל לעזור גם כשהזוג לא החליט ב100% שהוא מתגרש?

הסכם גירושין הוא הסכם בעל תוקף משפטי מחייב, שקובע את מעמדם של בני הזוג כגרושים. ביטול הסכם גירושין הוא מורכב ולא תמיד אפשרי, לכן לא כדאי להתחיל ולהיכנס לתהליך אם אינכם בטוחים בכך ואינכם סגורים שזה הדבר הנכון לעשות. למרות זאת, גם אם הזוג לא החליט במאה אחוז שהוא רוצה להתגרש, עורך דין גירושין יכול לעזור ולסייע בעזרת ייעוץ ומתן מידע מקיף על התהליך שצפוי להם במידה ויחליטו לעבור את ההליך. כדי להבין יותר על האפשרויות העומדות בפניכם, לפניכם קצת על האם עורך דין גירושין יוכל לעזור גם כשהזוג לא החליט ב100% שהוא מתגרש?.

 

מה הוא עורך דין גירושין ומה תפקידו?

עורך דין גירושין הוא עורך דין שמתמחה בענייני משפחה וגירושין, ומסייע לזוגות נשואים שמעוניינים להתגרש, לנסח הסכם נישואין הוגן ומוסכם עליהם, שיחלק בניהם את המשמורת והכספים ויסדיר בניהם את כל התחומים לקראת הפרידה.

הזוגות שמגיעים לעורך דין גירושין הם כבר זוגות שהחליטו סופית שהם מעוניינים להתגרש, וכעת הם מגיעים כדי לנסח את הסכם הגירושין סופית. כך תפקידו של עורך דין הגירושין הוא למעשה להעניק לזוג המתגרש את כל המידע, האפשרויות וההתנהלות של עולם הגירושים, כדי שיוכלו לעשות זאת בדרך המהירה והמקצועית ביותר. לעוד מידע וסיוע מומלץ לפנות אל הלנה שמחי – עורכת דין גירושין.

 

כיצד עורך דין גירושין יכול לסייע כשהזוג עוד לא בטוח אם להתגרש?

ברוב המקרים, הזוגות שמגיעים לעורך דין לענייני גירושין הן כמובן זוגות שהחליטו להתגרש במאת האחוזים, והגיעו לנסח כתב גירושין סופי ומחייב שישנה את מעמדם החוקי מנשואים, לגרושים. למרות זאת, גם עורך דין גירושין יכול להיות מועיל מאד ולסייע גם לזוגות שעוד לא החליטו במאת האחוזים אם להתגרש או לא. עורך דין לגירושין יכול לסייע לזוגות שעוד לא החליטו סופית אם להתגרש בשתי דרכים מרכזיות:

 

1. הענקת ייעוץ ומידע שיהיה רלוונטי להמשך

עורך דין לענייני גירושין יכול לקיים עם הזוג שיחת ייעוץ, של הבנת עולם הגירושין והבנת השלבים שמצפים להם והסכם הגירושין, במידה ויחליטו סופית להתגרש ולשנות את מעמדם מנשואים לגרושים. לכן מדובר בפגישה שעשויה להועיל מאד לזוג, כדי להסביר לו קצת על עולם הגירושין ועל השלבים שמצופים לו במידה ויחליט סופית.

 

2. סיוע בקבלת החלטה סופית

המידע שניתן בפגישת הייעוץ וההסבר על השלבים המצפים לזוג, יכול להשפיע על ההחלטה ולעזור להם להחליט סופית מה הם רוצים לעשות. יכול להיות שפגישה כזו, תגרום לזוג להבין באופן מעשי שהם הולכים להתגרש באופן ממשי, ולחשוש מזה ולשנות את הכיוון של היחסים. ולהפך – פגישה כזו יכולה לאשש עבור הזוג שזה אכן מה שהם רוצים, ושהם רק חשים הקלה מלהיות במשרדו של עורך הדין לגירושין.

זוג בסכסוך ועל סף גירושין

אולי תאהבו גם את

שכירות לחנות
איך בנוי חוזה שכירות לחנות?

שכירות לעסקים וחנויות היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של עסקים שמבוססים על הולכי רגל העוברים באזור. בנוסף לכך, הבחירה במקום נכון וכתיבת חוזה שכירות בצורה

קראו עוד »