הפין לא עומד? מה ניתן לעשות? – טיפים

תדמיינו סיטואציה – אתם בשיא הלהט עם מישהי חדשה בין הסדינים או אפילו עם אהובתכם משכבר הימים, אבל הרגע הנוראי הזה מציף אתכם כאשר איבר המין שלכם פשוט לא מזדקף כשאתם צריכים אותו או שהוא עושה טובה ומתרומם אבל לא נשאר זקוף לאורך זמן. אין ספק שזה יכול להיות מקור למבוכה, חרדה ותסכול. אם לא הייתם צריכים לדמיין את זה, אל דאגה, זה לא סוף העולם. 

 

הקדמה קטנה ומתחילים

אז נכון, זה לא נדיר שגברים מסוימים אינם מסוגלים לקבל זקפה, אפילו כשהם מגורים מינית. הבעיה המבאסת הזו ידועה בשם תפקוד לקוי של זיקפה, או במילה אחת – אימפוטנציה. ישנם מספר גורמים פוטנציאליים לבעיות בתקפוד המיני, כולל בעיות פיזיות ופסיכולוגיות, תרופות ושינויים באורח החיים. למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים וטיפים שיכולים לעזור לכם לקבל ולשמור על זקפה.

 

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח החיים יכול לעזור לגברים רבים עם בעיית האימפוטנציה. אילו שינויים למשל? ובכן, הפסקת עישון, שתיית אלכוהול במידה מועטת, פעילות גופנית סדירה ואכילה בריאה יותר. כל אלה יכןלים בהחלט לשפר את הבריאות הכללית של ויכולים לעזור לשפר את הזקפה בפרט.

מתח וחרדה יכולים גם להשפיע על יכולתכם לקבל זקפה, ולכן הפחתת רמות הלחץ צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. טכניקות הרפיה כמו יוגה ומדיטציה יכולות להועיל.

 

תרופות ותוספים

ישנן מספר תרופות זמינות לטיפול בטימפוטנציה. מעכבי PDE5 כגון סילדנפיל (ויאגרה) וטדלפיל (סיאליס) הם התרופות הנפוצות ביותר עבור שלל בעיות של תקפוד מיני לקוי. תרופות אלו פועלות על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שמקל על קבלת זקפה ועל התחזוק שלה.

ישנם גם קרמים מקומיים, זריקות ומשאבות שניתן להשתמש בהם לטיפול בבעיה. חשוב לשים לב שישנם תחליפי ויאגרה זולים ומשתלמים מאד – קמגרה הוא התחליף המושלם, עם אותו חומר פעיל והשפעה זהה במחיר מצחיק, למחיר משתלם בצורה מקסימלית מומלץ לרכוש מארז ג׳ל קמגרה בטעמים מיוחדים וכייפים.

 

מכשירי ואקום

מכשירי ואקום, הידועים גם בשם משאבות הפין, הם אפשרות נוספת לטיפול בבעיה. מכשירים אלו ממוקמים על הפין ומשתמשים בשאיבה, בפעולת היניקה כדי לשאוב דם לפין ולסייע בשמירה על זקפה. ניתן להשתמש בהם עם או בלי תרופות, ויכולות להיות אופציה טובה לגברים שאינם יכולים לקחת תרופות עקב מצבים רפואיים או אלרגיות.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אלו הן רק חלק מהאפשרויות הרבות שזמינות שם בחוץ לגברים הנאבקים עם בעיות בתקפוד המיני ובעיות זקפה מביכות. חשוב לדבר עם איש מקצוע כדי לקבוע איזה מהטיפולים לעיל יהיה הטוב ביותר שיתאים לכם בצורה המקסימלית.

חשוב גם לזכור שאימפוטנציה היא בעיה נפוצה ואין צורך להתבייש או לחשוש מלדבר עליה, להפך. עם הטיפול הנכון ושינויים באורח החיים, אתם יכולים ללמוד לנהל את נזקפות שלכם במקום שהן ינהלו אתכם.

הפין לא עומד

אולי תאהבו גם את

מתי להשתמש בויאגרה?
מתי להשתמש בויאגרה?

ויאגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים. הפרעה בתפקוד המיני ובעיית זקפה בפרט היא מצב שבו גבר אינו מסוגל לשמור על זקפה חזקה

קראו עוד »
משקל
איך תזונה משפיעה על התשוקה

הנפש והגוף שלנו הם מעין מכונה שמקבלת את האנרגיה שלה מכל מיני מקומות: מתזונה, מספורט, מסיפוק, מאהבה, מחום, מהצלחות, מתשוקה ומדברים נוספים. בין חלק מהדברים

קראו עוד »