כיצד מפורסמים משפיעים על הציבור לבחור בסגנונות מסוימים של ביגוד

רובנו לא מודעים לשטיפת המוח שאנחנו עוברים מידי יום כשאנו רואים מפורסמים (נשים וגברים) מבעד למסך. המדריך הנוכחי צפוי להעלות את הנושא המרתק למודעות, כדי שכל אחד ואחת יוכלו לדעת איך המפורסמים משפיעים עלינו בבחירת סגנון הלבוש שלנו בכל פעם מחדש. הישארו כאן ותבינו מה עומד מאחורי הבגדים שמקופלים לכם בארון.

 

הקדמה – מפורסמים נתפסים בעינינו כמביני עניין בלבוש

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרכים שבהן המפורסמים נכנסים לנו לראש ומשפיעים על סגנון הלבוש שלנו בכל עונה מחדש, עליכם לדעת את הבסיס שיאפשר להטמיע את העניין. מדובר בתפיסה שלנו את אותם אנשים. הרי מי שנמצאים מבעד למסך נראים בעינינו כמביני עניין בכל הנוגע לאופנה ולייף סטייל. אנחנו יודעים שהם צריכים להיראות טוב תמיד מכל הבחינות, למשל:

  • איפור מסודר
  • שיער "מתוקתק"
  • בגדים מעוצבים

כך שאנו מסתכלים עליהם ולוקחים השראה. לעיתים התרחיש מתקיים בתת מודע שלנו, כך שאנו לא מודעים אליו בכלל.

הַלבָּשָׁה

באמצעות פרסומים ברשתות החברתיות

כעת אפשר לציין בפניכם שמפורסמים משפיעים עליכם בבחירת סגנון הלבוש תוך פרסום תמונות שלהם ברחבי הרשתות החברתיות. מדובר בעיקר באינסטרגם שמאפשרת לתייג בקלות את המותגים ששיתפו פעולה עם המפורסמים (כלומר, שלחו להם בגדים מהקולקציה החדשה, כדי שאלה יציגו אותה לראווה בפני העוקבים שלהם). המותג הבולט ביותר שכנראה ראיתם באפליקציה הוא H&M ישראל שנחשב לאהוב במיוחד בקרב מפורסמים.

 

באמצעות הכתוביות שמוצגות בסיום התוכניות

הדרך השנייה שמאפשרת למפורסמים להשפיע על הציבור ולבחור בגנון מסוים של לבוש באה לידי ביטוי בסיום מהדורת החדשות, סרטים וסדרות. שכן, ברגע שהכתוביות עולות לאוויר, הן מציגות לא רק את בעלי התפקידים (מפיקים, במאים צלמים וכו') אלא גם את המותגים שסיפקו את הבגדים למפורסמים שהוצגו על גבי המסך.

הלבשה

הפן החיובי שמאחורי התופעה

חשוב לציין שיש פן חיובי שעומד מאחורי התופעה שמכוונת את כל האנשים ברחבי הארץ העולם לבחור בסגנון לבוש מסוים. זה הרי הופך את בחירת הבגדים לקלה הרבה יותר, פשוט כי כולם יודעים מה הסגנון שנחשב לאופנתי והם פשוט בוחרים בו. אם תחשבו לרגע על תרחיש שבו לא הייתה הנחיה שכזו, אתם כנראה תבינו שמדובר בכאוס. שכן, אנשים היו צריכים למצוא לעצמם את סגנון הלבוש הייחודי להם בכל עונה מחדש. תרחיש שכזה עלול להוביל לקושי רב במציאת הבגדים המתאימים לסגנון הלבוש בחנויות השונות.

 

מילים אחרונות לסיום

מפורסמים שמופיעים על גבי מסך הטלוויזיה, הפלאפון והאקרנים משפיעים עלינו, הציבור, בכל הנוגע לבחירת סגנון הלבוש שלנו. כעת אתם מכירים בעובדה זו באופן מעמיק ויודעים מה היתרון שבה, כך שנותר לכם רק לעקוב אחר מפורסמים אלה ולהתלבש בהתאם לסגנון האופנתי שמתאים לעונה הנוכחית. נאחל שתעשו זאת על הצד הטוב ביותר ושתיראו טוב.

סגנונות לבוש

אולי תאהבו גם את