כל החידושים בעולם הקידום האורגני לשנת 2023

אחת החוכמות בלהיות מומחה SEO, זה לעקוב אחרי השינויים שגוגל עולה כל הזמן. למה? כי האלגוריתם של גוגל כל הזמן משתפר ומשתנה ואם לא תעקבו אחרי השינויים האלו, פשוט תישארו לא רלוונטיים ומאחור. במאמר הבא אספתי לכם כמה חידושים חשובים לשנת 2023.

 

תנו לי E

אז רוב מומחי ה-SEO מכירים את מודל EAT, שהיה חידוש של גוגל בעבר. מודל EAT בעצם מגדיר את אלמנטים שגוגל רואה בהם חשובים, על מנת למקם את האתר שלכם בדירוג שגבוה בכל מה שקשור לתחום קידום אתרים אורגני. אם בעבר גוגל הסתפק ב-3 אלמנטים: אמינות, מומחיות וסמכות, אז התווספה לנו E נוספת עבור ניסיון Experience.

המשמעות היא שגוגל רוצה לראות שיוצרי התוכן יש ניסיון ממקור ראשון, גם בעולם האמיתי עם הנושא עליו הם כותבים. לדוגמא, אם אתם כותבים תכנים על SEO, גוגל תרצה לדעת שאתם מגיעים מתחום השיווק הדיגיטלי בכלל ומתחום ה-SEO בפרט. לכן, יותר אתרים צריכים לבחון גם את התוכן שלהם וגם את יוצרי התוכן שלהם על מנת להגיע לתוצאות.

תנו לי E

הקהל במרכז ולא הטראפיק

כשאתם ניגשים לכתוב תוכן, חשוב מאוד שתכוונו לתוכן ממוקד קהל ולא תוכן ממוקד תנועה. מה זה אומר? זה אומר שתנסו להשתמש בתכנים שנותנים מענה ופתרון ולא בהכרח נכתבו על מנת שיכנסו לארת שלנו כמה שיותר אנשים.

גוגל מגבירה את הדגש לחוויה שהיא מעניקה לגולשים שלה, בעיקר כי יצירת תכנים המיועדים ל-SEO הולכת וגדלה בכל יום. לכן, גוגל מעוניינת לתת את המידע המיהמן ביותר והמדויק ביותר לגולשים שלה.

הקהל במרכז ולא הטראפיק

יותר דגש על סמכות המחבר

גוגל רוצה לוודא שהתוכן שהוא מציג ב-2023, מיוצר על ידי אנשים אמיתיים ומיועד לקהלים אמיתיים. אז איך אפשר להעלות את המומחיות? קודם כל, ודאו שהאנשים שכותבים את התוכן באמת מומחים בתחום שעליו הם כותבים.

בנוסף לכך, הוסיפו באתר שלכם את הביוגרפיה של הכותב וכך תוכלו להעביר בצורה ברורה ומובהקת את תחומי ההתמחות שלו. בנוסף לכך, כדי ומומלץ להתחיל לחלוש על פלטפורמות נוספות ואתרים נוספים, על מנת שגוגל במהלך הסריקות שלו יראה שאתם מוצגים בעוד מקומות.

מה? אם תחשוב על זה בפשטות, אם חברה תמליץ לכם על בעל מקצוע ואז עוד חברה תכתוב לכם עליו, אתם תחשבו שככל הנראה מדובר על מישהו מאוד מקצועי שיכול לתת מענה מהיא ויעיל לבעיה שלכם.

בדיוק באותו האופן עובד גוגל, לכן, חשוב מאוד שתייצרו נוכחות דיגיטלית במקומות נוספים.

 

סיכום

אז על מה דיברנו במאמר? קודם כל ולפני הכל, חשוב מאוד להתעדכן כל הזמן במדריכים שגוגל משחררת למומחי ה-SEO, זאת על מנת לבנות אסטרטגיית תוכן נכונה שתוביל לתוצאות. בהמשך המאמר, נגעתי ב-3 טרנדים חשובים לשנת 2023 ואיך אפשר להתמודד איתם בעבודה השוטפת. בהצלחה!

כל החידושים בעולם הקידום האורגני לשנת 2023

אולי תאהבו גם את

תאונות עבודה
10 עובדות חשובות על תאונות עבודה

תאונות עבודה הן תקריות מצערות שיכולות להיות השלכות משמעותיות על העובדים והן על העסקים והמעסיקים. הבנת הסיבות, ההשפעה ואמצעי המניעה הקשורים לתאונות עבודה היא חיונית

קראו עוד »
דליפה מקצועית
האם ניתן לטפל בנזילות לבד?

נזילות בבית הן בעיה נפוצה ולא קלה שעלולה לגרום לנזק משמעותי לרכוש שלכם, לרבות בעיות במבנה עצמו, וגם להוביל לסכנות בריאותיות שונות. אם גיליתם נזילה,

קראו עוד »
כרטיס דלק
היתרונות של כרטיס תדלוק

כרטיס התדלוק הפך להיות פריט חיוני שנוכח בארנקיהם של תושבים רבים ברחבי הארץ והעולם. השימוש הנרחב בו גרם לנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק מה גורם

קראו עוד »