כמה עולה עורך דין צבאי?

במידה ונקלעתם למצב של משפט צבאי ואתם זקוקים להגנה מעו"ד צבאי, כדאי לאתר עו"ד המחזיק ברישיון מתאים, ויכול לייצג מול בתי דין צבאיים. חשוב לוודא כי העו"ד, יוצא הפרקליטות הצבאית, באופן זה ניתן להיות בטוחים, כי הוא מכיר את המערכת מקרוב, וידע לאן ולמי לפנות, כדי לאתר נחקר או לשחררו.

 

בחירת עו"ד צבאי

ישנה חשיבות לכך, שעו"ד הוא יוצא הפרקליטות הצבאית, ומכיר את המערכת היטב. חשוב שעו"ד הצבאי ידע לקרוא מסמכים צבאיים מגוונים, העשויים להשפיע על זמן המעצר, על הפחתת העונש, ואף על השחרור. חשוב שעו"ד, ידע כיצד להשיג מסמכים אלו, והיכן לחפש אותם. מסמכים אלו יכולים להיות: תדפיסים שונים, חוות דעת, מסמכים רפואיים, מסמכים נפשיים ועוד.

 

הכרות עם הליכים צבאיים

עו"ד צבאי, צריך להכיר את הפרוצדורות השונות, הקיימות בצבא, לדוגמה: הסדרת מעמד צבאי, כיצד להתמודד עם עבירות של אלימות בצבא, התמודדות עם עריקות, גניבה, הליך פלילי צבאי. בנוסף, עו"ד צריך גם להכיר פרוצדורות, כגון: עתירות אסירים, הטרדה מינית בצבא, עבירות סמים, שימוש בלתי חוקי בנשק, משפט על אובדן נשק ועוד.

 

איתור עורך דין מומלץ

איתור עו"ד מומלץ, ניתן לעשות על ידי קבלת המלצות ממכרים, ועל ידי סקירה אינטרנטית.

באינטרנט ניתן לברר על עו"ד, פרטים רלוונטיים, כגון: היכן רכש עו"ד את השכלתו, האם הוא עו"ד צבאי, ניסיונו בתחום בית הדין הצבאי.

כדאי גם לבדוק היכן ממוקם משרדו – עדיף לבחור בעו"ד נגיש, וכן לבדוק האם המשרד גדול או קטן – סביר להניח שמשרד קטן, יהיה פרטי יותר, ויעניק יחס אישי יותר. בנוסף, רצוי לבדוק מהם אחוזי ההצלחה שלו.

 

האתר הרשמי של לשכת עורכי הדין

באתר הרשמי של לשכת עורכי הדין, ניתן למצוא מידע נרחב, על עו"ד השונים. ניתן גם לגלוש בפורומים השונים, אשר עוסקים בתחום הצבאי או בעתירות לבתי משפט צבאיים, ולשאול שם את שאלותיכם.

 

כמה עולה עו"ד צבאי פרטי?

הפרקליטות הצבאית, מאפשרת שירותי ייצוג משפטיים, ללא עלות. להלן מחיר השירותים השונים של עו"ד צבאי פרטי, לפרטים נוספים, מוזמנים להיכנס ל-  https://grinberglaw.com.

 

סוג השירות טווח מחירים בשקלים
שעת ייעוץ ראשונה 500-600
פגישת ייעוץ שנייה 800-950
פגישת ייעוץ שלישית ומעלה 600-950
הכנת חוות דעת משפטית 900-1,000
הכנת תצהיר 400-600
ניסוח כתב הרשאה 400-600
הכנת ערעור 800-950
הגשת ערעור וייצוג בבית משפט 5000 ומעלה
עמלת עו"ד צבאי 10%-15% מערך התביעה

 

לסיכום

חשוב שעו"ד הצבאי, מכיר היטב את המערכת הצבאית, יודע לקרוא מסמכים צבאיים מגוונים, יודע כיצד להשיגם, והיכן לחפש אותם, ויש לו היכרות עם הפרוצדורות השונות, הקיימות בצבא.

איתור עו"ד מומלץ, ניתן לעשות על ידי המלצות, וכן על ידי סקירה אינטרנטית. הפרקליטות הצבאית, מאפשרת שירותי ייצוג משפטיים, ללא עלות.

 

עורכת דין צבאית - אילוסטרציה

אולי תאהבו גם את

שכירות לחנות
איך בנוי חוזה שכירות לחנות?

שכירות לעסקים וחנויות היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של עסקים שמבוססים על הולכי רגל העוברים באזור. בנוסף לכך, הבחירה במקום נכון וכתיבת חוזה שכירות בצורה

קראו עוד »