לא סומכים על אף אחד: כך תדע האם ניתן לסמוך על אתר התכשיטים

קניית יהלומים זה לא עניין שבשגרה כמו ללכת לקניות בסופר. יהלומים נרכשים לאור אירועים בעלי משמעות ולרוב משמשים כמתנות או מזכרות כדי לחגוג אירועים מיוחדים ואנשים בחיים שלנו. עם זאת, לא כל האנשים בקיאים בכל הקשור ליהלומים ויכולים בקלות להיות קורבן להונאה שמתבצעת על ידי אתרים וחנויות תכשיטים. אנחנו כאן כדי לתת לכם טיפים כיצד ניתן לסמוך על אתרים אשר מוכרים תכשיטים באינטרנט.

 

רכישת יהלומים באתרים

קיימות חנויות רבות לתכשיטים, ולרוב חנויות אשר מוכרות חנות תכשיטי יהלומים. לרוכשי יהלומים אשר עושים זאת בפעם הראשונה אין למעשה ידע רב על יהלומים כאשר הם מבצעים קניות, ולכן המוכר או התכשיטן יכול לתת להם מידע או עצות לגבי היהלומים שהם מסתכלים עליהם. חוסר הידע הזה, לצערנו, עשוי לגרום לרמאים או תכשיטנים לא אתיים, לפתח להונות אנשים תמימים ולהשאיר אותם עם יהלומים באיכות פחותה או זיופים. לכן, יש מספר דברים שאנחנו ממליצים לשים עליהם עין לפני שרוכשים תכשיטים באתרים (ואפילו באופן פרונטלי).

 

תמצאו המלצות על אתר האינרטנט

אנחנו ממליצים לכם לבצע מחקר מקיף על האתר בו אתם מעוניינים לרכוש את התכשיטים. במיוחד אם מדובר בתכשיטים יקרים אשר עשויים לכאורה מזהב ויהלומים אמיתיים. בהתאם, אנחנו ממליצים לכם לבלות זמן בגוגל ולוודא שאתם מצליחים לראות שאנשים רבים, ואם ניתן להבחין בכך – משכילים, רכשו תכשיטים ונותרו מרוצים וללא תלונות משמעותיות.

 

בדקו את פרטי אנשי הקשר

אתרים בעלי מהימנות גבוהה יהיו בעלי כתובת של חנות ממשית בה הם מאחסנים את הסחורה שלהם וכן יהיה להם פרטי אנשי קשר, הן טלפון, הן כתובת דואר אלקטרוני, ובימנו אנו – כנראה גם איזו הפניה מסוימת להתכתבות עם אדם בוואטסאפ. אנחנו ממליצים לוודא כי פרטי אנשי הקשר מהימנים באופן שניתן ליצור איתם קשר במידה שיש בעיה.

 

בדקו אם האתר מאובטח

קיימים אתרים רבים שלא רואים בשורת הכתובת של האתר את המנעול. אם כך הדבר, מדובר באתר לא מאובטח ואם אתם מבצעים בו תשלומים, ניתן לפרוץ את האתר בקלות ולהשיג את פרטי האשראי שלכם. אנחנו ממליצים לוודא כי האתרים בהם אתם רוכשים הם מאובטחים.

 

תעודת אחריות על היהלומים

במידה שאתם רוכשים יהלומים אנחנו מציעים לכם לוודא כי מגיע עם התכשיט תעודה אשר מאפשרת לכם לוודא כי היהלום הוא אכן יהלום אמיתי. הן לצורך אימות הרכישה והן לצורכי ביטוח היהלום במסגרת ביטוח החפצים בדירה שלכם.

 

לסיכום

היום הקניות באינטרנט נעשו נפוצות ונוחות וכל אדם יכול לרכוש תכשיטים שהוא אוהב בקלות ובנוחות. עם זאת, כאשר לא הולכים פיזית למקום, לעיתים אפשר להרגיש כאילו אתם יכולים להיות קורבן להונאה. לכן, אנחנו ממליצים לעקוב אחר ההמלצות שלנו כדי להפחית את הסיכוי שירמו אתכם.

מסך

אולי תאהבו גם את