10 האתרים שיספקו לכם לייקים לאינסטגרם ברמה הכי גבוהה שיש

תעשיית הלייקים לאינסטגרם הולכת וגודלת מיום ליום ואתרי האינטרנט מלאים בספקים שונים המעניקים את השירות לכל מבקש.

המאמר הבא יפרט 10 אתרים שיספקו לכם לייקים לאינסטגרם ברמה הכי גבוהה שיש.

 

10 האתרים המובילים לקניית לייקים

קניית לייקים לאינסטגרם עשתה מהפכה ברשת והביאה לתחרות גדולה בין האתרים של ספקי הלייקים השונים. בשל התחרות הרבה הלקוחות יכולים לבחור ממי הם קונים את הלייקים, להשוות מחירים ולקבל את השירות המתאים להם. כיום 10 האתרים המובילים שיספקו לכם לייקים לאינסטגרם ברמה הכי גבוהה שיש הם: betop, pwr, irongram, getboost,  bestar, trueffic, yoohoo, buylike, instapp ודיגיטל בוסט.

 

  1. Irongram – לייקים אמיתיים

לפני שקונים לייקים מהאתרים השונים חשוב לוודא שהלייקים איכותיים ומגיעים ממשתמשי אינסטגרם אמיתיים בעלי חשבונות אינסטגרם פעילים, פרופיל מעודכן עם תמונה אמיתית, עם פרסומים ותנועה בחשבון כמו ש-irongram מספקים.

 

  1. דגש על האינטראקציה ב-pwr

כאשר הלייקים מזויפים ומגיעים ממשתמשים שאינם קיימים או אינם פעילים באינסטגרם האלגוריתם של האינסטגרם מזהה זאת ונוקט בסנקציות מול המשתמשים שקנו אותם. האינסטגרם חייב לראות שיש אינטראקציה אמיתית ואיכותית ועל כך שמים דגש ב-pwr.

 

  1. Betop מוכרים לייקים ממשתמשים בארץ

Betop מוכרת לייקים ממשתמשים ישראליים על מנת שהם יהיו אמינים והעוקבים הטבעיים יראו שיש בחשבון שלכם תנועה של ישראלים כמוהם. על אף זאת, ניתן לשלב ולרכוש לייקים ממדינות נוספות בכמות שאינה מוגזמת ובמיוחד אם השירותים שלכם ניתנים גם בחו"ל.

 

  1. לייקים מארה"ב ב-YouHoo

באתר של YouHoo תוכלו למצוא לייקים מארה"ב המיועדים לקידום עסקים בחו"ל וקידום במדיות נוספות כמו טלגרם למשל.

 

  1. מנוי ללייקים בדיגיטל בוסט

דיגיטל בוסט מעניקים שירות של מנוי ללייקים אוטומטיים שיגיעו אליכם באופן קבוע ושוטף, וחבילות פרמיום הכוללות לייקים ועוקבים.

 

  1. רובוט לייקים ב- getboost

רוב הספקים המובילים מוכרים חבילות של לייקים אוטומטיים קבועים לכל פוסט, סטורי, תמונה או סרטון שתבקשו לייעד אותם. בדרך כלל אתם תצטרכו לבדוק לאיזה פרסום הם נחוצים ביותרץ ב-getboost הרובוט האוטומטי יעשה את העבודה בשבילכם.

 

  1. מיקוד של עוקבים ולייקים ב-instapp

Instapp ממקדת את העוקבים שלכם באינסטגרם באמצעות האשטגים ורובוט אורגני ישירות לפרופיל שבודק את מצבם ומתחזק את הפרופיל מבחינת לייקים.

 

  1. שילוב לייקים עם צפיות ב-buylike

החבילה המומלצת ביותר היא לשלב עוקבים, לייקים ותגובות על מנת ליצר אינטראקציה כמו שהאינסטגרם אוהב. ב-buylike נותנים דגש לחבילות הכוללות צפיות ולייקים המגבירים את החשיפה לסרטונים שלכם.

 

  1. האחריות על הלייקים ב-trueffic

כל הספקים המובילים מעניקים על הלייקים אחריות וביניהם trueffic המציעה אחריות ל-90 יום על הלייקים.

 

  1. חובה לשמור על הדיסקרטיות ב-bestar

מעבר לכל השירותים של לייקים אוטומטיים וחבילות לייקים אחרות ב-bestar נותנים חשיבות רבה לדיסקרטיות של הלקוחות.

 

ידיים

אולי תאהבו גם את