נכנסים לדירה חדשה – מה תרצו לחנוכת הבית?

כתיבת רשימה מסודרת של מתנות יכולה לסייע לכל מי שמתכנן להיכנס לדירה חדשה.

במאמר הבא נציג מתנות שוות שאותן כדאי לבקש ומה היתרונות של כל אחת מהן

מעבר לדירה חדשה הוא אירוע מרגש שמשפיע על כל בני המשפחה המורחבת וכמובן גם על החברים. כפועל יוצא מכך, רבים בוחרים לחגוג את האירוע באמצעות חנוכת בית. אבל עד לפני מספר שנים, בעלי בתים ודירות לא ממש ידעו מה הם עומדים לקבל בתור מתנה. לעומת זאת, כיום המצב שונה ויש מגוון רחב של כלים דיגיטליים שמאפשרים לכתוב ולציין מראש את המתנות המועדפות.

 

הנה למשל כמה מתנות שוות במיוחד שצריכות להיות חלק בלתי נפרד מכל רשימת בקשות שלכם לפני מעבר לדירה חדשה:

  1. גריל גז למרפסת

כל דירה עם מרפסת זקוקה לגריל שעליו אפשר לצלות בשר, עוף, דגים או ירקות. עם זאת, כדאי לכם לתת עדיפות לאפשרות של גריל גז למרפסת וכך להפיק ממנה ערך מוסף. גריל גז פחות מזהם את הסביבה, מגיע עם מכסה שאותו אפשר לסגור כדי למנוע פיזור של עשן וגם נוח לתחזוקה וניקיון. חוץ מזה, גריל גז במרפסת הרבה יותר בטיחותי בהשוואה לגריל פחמים.

 

  1. מקרן קול לסלון

מקרן קול הוא בדיוק מה שאתם צריכים בדירה החדשה על מנת להפוך את הסלון לחדר קולנוע לכל דבר ועניין. בהשקעה כספית של כמה מאות שקלים בלבד, החברים או המשפחה יכולים לפרגן לכם עם מתנה בלתי נשכחת. חוץ מזה, היתרון הוא שניתן לחבר מקרן קול לכל סוג של מסך טלוויזיה.

 

  1. מפיץ ריח לחדרי שינה

רוצים להוסיף אל תוך רשימת המתנות שלכם עוד כמה פריטים קטנים וזולים יחסית, שיכולים להתאים לחברים ובני משפחה עם תקציב מוגבל? בשבילכם המציאו את מפיצי הריח עבור חדרי השינה. מפיץ ריח כזה יעניק לכם תחושה של שינה בחדר של בית מלון ומהר מאוד כבר לא תצליחו להיזכר איך הסתדרתם עד היום בלעדיו.

 

  1. מראה מעוצבת לחדרי ילדים

עוד השקעה קטנה אך משתלמת יכולה להיות מראה מעוצבת. ברוב המקרים, הורים לילדים מעדיפים לשלב מראה כזו בחדר שלהם על מנת ליהנות מפריט שהוא גם דקורטיבי וגם פונקציונאלי. אבל בפועל, אפשר כמובן לשלב את המראה המעוצבת בכל חדר בבית וכך להשיג אשליה אופטית של חלל גדול ומרווח.

 

  1. מתלה מפתחות לכניסה

כל בית חדש זקוק לפתרונות אחסון שיעזרו לכם לשמור על סדר וארגון. בהקשר הזה, אתם יכולים לציין על גבי רשימת המתנות שלכם את האפשרות של מתלה מפתחות לכניסה. גם כאן מדובר על השקעה כספית קטנה יחסית, אך על מוצר שיחסוך לכם כל יום מחדש את המרדף אחרי צרור המפתחות של הרכב. תתחדשו!

 

 

אולי תאהבו גם את