מה הדברים שצריך לעשות לפני שמחליטים על מחיקת חובות?

לא פעם אנו עדים למקרים בהם אנשים אינם יודעים כיצד להתנהל כשהם מגלים שהחובות שצברו הולכים ותופחים מיום ליום. הדבר גרם לנו להבין שיש צורך לבדוק את העניין באופן מעמיק ולהציג רשימה של טיפים ודברים שצריך לעשות רגע לפני שמתחילים בהליך של מחיקת חובות. מדריך זה יעסוק בכל הדברים הללו. כך שאם יש לכם יד בדבר, כדאי שתעצרו לרגע את מרוץ החיים ותקראו את השורות הבאות בעיון רב.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב לבדנו. היה חשוב לנו לשמוע את הטיפים והדברים החשובים ביותר מפי אלו שעברו את ההליך בעצמם. לכן, שמנו רגע את הידע שלנו בצד ופנינו אל אנשים שעברו הליך של מחיקת חובות בשנתיים האחרונות. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו כמה פוסטים ברחבי הרשת והצגנו את עצמנו.

ביקשנו מאנשים ליצור אתנו קשר (ואפשר היה גם ליצור קשר באופן אנונימי) למטרה טובה זו. כך שבסופו של דבר, סייעו לנו 3 אנשים וכל אחד מהם מסר לנו את הדרך שבה הוא התנהל. שמענו את הדברים שלהם באופן מעמיק ובסופו של דבר ישבנו לנסח את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם את כל הדברים החשובים באמת שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

מה הדברים שצריך לעשות לפני שמחליטים על מחיקת חובות? – לפנות אל עורך דין מומלץ

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בשלב זה הינו לפנות אל עורך דין מומלץ בתחום מחיקת החובות. מדובר בעניין בסיסי שצריך להיות הראשון ברשימה שלכם. שכן, פנייה אל עו"ד מחיקת חובות דניאל ינובסקי למשל, תאפשר לכם לדעת שיש לכם אדם מוסמך שילווה אתכם לאורך ההליך כולו וייעץ לכם. כך יתאפשר לכם לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים אל עורך דין מומלץ?

רגע לפני שנמשיך אל הדבר ה – 2 שאתם צריכים לעשות לפני שתחליטו על הליך של מחיקת חובות, ראוי שנציין בפניכם את הטיפים שחלקו עמנו הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך. לדבריהם, אתם צריכים לערוך בירור מעמיק אודות עורך הדין שבחרתם כדי לוודא שהוא אכן מומלץ. ניתן לעשות זאת באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

מה הדברים שצריך לעשות לפני שמחליטים על מחיקת חובות? – לפנות אל מכרים

הדבר החשוב הנוסף שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל אנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם. תשאלו אותם מה יש להם להגיד לכם בתחום. מה הם יודעים? האם הם עברו את זה או מכירים אנשים שעברו את ההליך? תמיד טוב לקבל תמיכה במצבים שכאלו ועדיף שזה יגיע מאנשים שבאמת אכפת להם מכם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדברים שצריך לעשות לפני שמחליטים על מחיקת חובות. מאחלים לכם הצלחה רבה בתחום.

חובות

 

אולי תאהבו גם את

שכירות לחנות
איך בנוי חוזה שכירות לחנות?

שכירות לעסקים וחנויות היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של עסקים שמבוססים על הולכי רגל העוברים באזור. בנוסף לכך, הבחירה במקום נכון וכתיבת חוזה שכירות בצורה

קראו עוד »