מפגישת הייעוץ ועד זכייה וקבלת פיצויים – איך בוחרים עו"ד מתאים?

תביעות נזיקים הן תביעות שנוצרות כאשר נפגעת בריאותו של אדם, מצבו הנפשי, מצבו הגופני, או רכושו, בעקבות מקרה שגרם ישירות לנזק.

זו יכולה להיות תאונת דרכים, או רשלנות רפואית, מעידה בגלל בור באמצע הרחוב ואפילו רכב שהתנגש בטעות בבית.

כל המקרים האלה נכנסים לתחום הנזיקין ומצריכים עבודה מקצועית ויסודית של עו"ד נזיקין איכותי, כדי להגדיל את סיכויי הנפגע לקבל פיצוי הולם. איך בוחרים עו"ד מתאים?

 

חשיבות הבחירה של עו"ד נזיקין

עו"ד נזיקין איכותי, מיומן ומנוסה הוא כזה אשר מכיר היטב את תחום הנזיקין, יש לו ניסיון רב בתיקים מסוג זה והוא יודע בדיוק מהם הצעדים הדרושים כדי להגדיל עבור הלקוחות שלו ככל הניתן, את הסיכוי לקבל פיצויים הולמים כנגד הפגיעה הקשה שחוו.

אז אם אתם מחפשים עו"ד נזיקין טוב, יש כמה קריטריונים פשוטים, שתוכלו לעקוב אחריהם, כדי לבחור את עורך הדין המתאים ביותר.

 

עו"ד נזיקין מנוסה

עו"ד כפיר, בעל 15 שנות ניסיון בתחום, מסביר כי עו"ד נזיקין זקוק לשנים רבות של ניסיון כדי להכיר את התחום על בוריו. ככל שיש לו ניסיון רב יותר, כך הוא מכיר טוב יותר את הנפשות הפועלות, מסוגל למצוא לכם בקלות מומחה רפואי שיספק לכם חוו"ד מקצועית לגבי הפגיעה, או מומחה רלוונטי אחר, שיכול לאמת את הטענות שלכם לגבי קשר ישיר בין הפגיעה לבין הנזק שנגרם לכם, או לרכוש שלכם.

עו"ד מנוסה יודע מהם הפרטים הקטנים שיכולים לעשות את ההבדל בין זכייה לבין הפסד והוא עומד לצדכם ופועל לטובתכם לאורך כל הדרך.

 

התמחות ספציפית בתחום הנזיקין

עו"ד נזיקין פועל בתחום המשפט האזרחי, אבל מדובר על תחום עצום וגדול, שיש בתוכו נושאים רבים שאינם קשורים לנושא הנזיקין.

לכן, ככל שעורך הדין שלכם עוסק דווקא בתחום ה"צר" יחסית של תביעות נזיקין, בדגש על ייצוג התובע, יש סיכוי טוב יותר שהוא סוג של מומחה בתחום, בניגוד לעו"ד שמתפזר על פני מספר גדול של תחומים ולכן המומחיות שלו ספציפית בתחום הנזיקים עלולה להיות קטנה יותר.

 

המלצות או השמצות

המלצות של לקוחות קודמים יאפשרו לכם לא רק ללמוד אודות המעלות של עורך הדין שלכם, אלא גם יסייעו לכם ללמוד להכיר אותו קצת יותר טוב – האם יש לו יחסי אנוש טובים? האם הוא מכיר היטב את השופטים? האם הוא מתנהל בביטחון? האם הוא יסודי בעבודתו? כמה תיקים הוא ניצח בקריירה וכמה הפסיד? וכן הלאה.

 

לסיכום

בחירת עו"ד נזיקים מומלץ, יכולה להתבסס על אינפורמציה חשובה, שאתם יכולים להשיג בקלות, דרך האינטרנט וגם ממקורות אחרים. יחד עם זאת, אל תשכחו שגם כימיה אישית וחיבור טוב, הם שיקולים חשובים בבחירה של עורך דין, שיש לכם סיכוי טוב לנצח איתו ביחד.

אולי תאהבו גם את

שכירות לחנות
איך בנוי חוזה שכירות לחנות?

שכירות לעסקים וחנויות היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של עסקים שמבוססים על הולכי רגל העוברים באזור. בנוסף לכך, הבחירה במקום נכון וכתיבת חוזה שכירות בצורה

קראו עוד »