מתי להשתמש בויאגרה?

ויאגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים. הפרעה בתפקוד המיני ובעיית זקפה בפרט היא מצב שבו גבר אינו מסוגל לשמור על זקפה חזקה מספיק בשביל לקיים יחסי מין מלאים. לחילופין, יתכן והוא לא יוכל לקבל זקםה מלכתחילה. ויאגרה יכולה לעזור לגברים עם בעיות בתפקוד המיני ללא כל בעיה. היא תסייע להם לקבל ולשמור על זקפה כשהם מגורים מינית.

 

מתי כדאי להשתמש בויאגרה?

חשוב לזכור כי ויאגרה היא תרופת מרשם בלבד ויש ליטול אותה רק לאחר התייעצות עם הרופא על מנת לקבוע אם מדובר בטיפול מתאים עבורך. בכל אופן, במידה ואתה מרגיש מובך מהסיטואציה, התרופה הממותגת הזו יקרה לך או שאין לך פנאי לקבוע תור לרופא; אתה תמיד יכול לרכוש ויאגרה גנרית שהיא לא פחות ממצוינת במחיר נמוך יותר, ללא מרשם רופא ותמורה כמעט זהה.

 

למה יש צורך במרשם?

ובכן, בכדי לקבוע אם אתה זקוק לויאגרה ובאיזה מינון, הרופא שלך ישאל אותך סדרה של שאלות כדי לקבוע אם ויאגרה היא הטיפול המתאים לך או לא. כמובן שהשאלון יכולל שאלות על ההיסטוריה הרפואית שלך, התרופות הנוכחיות ואורח החיים. הרופא עשוי גם לערוך בדיקה גופנית ולהזמין בדיקות דם כדי לשלול סיבות אחרות להפרעות זקפה שלך.

 

הנחיות רופא

אם הרופא שלך מאמין שויאגרה התרופה המתאימה לך, הוא כמובן יסביר לך במפורט על החסרונות והיתרונות הפוטנציאליים. חשוב שתרגיש חופשי לשאול כל שאלה שעולה בדעתך! בנוסף, חשוב לזכור שהוויאגרה לא מתאימה לכולם, וחשוב לפעול לפי הנחיות הרופא ותחושות אישיות בו זמנית.

 

נטילה אחראית

לאחר שהרופא נתן לך מרשם לתרופה המיוחלת – ויאגרה, יהיה עליך ליטול אותה כשעה לפני הפעילות המינית. הרופא בוודאי יסביר לך כי אין ליטול ויאגרה יותר מפעם אחת ביום. כמו כן, חשוב לזכור ליטול ויאגרה עם כוס מים מלאה, ולהימנע משתיית אלכוהול בזמן נטילת התרופה. ניתן ליטול את הויאגרה לפני או אחרי האוכל – לבחירתך.

 

איך זה עובד?

בויאגרה חומר פעיל אשר מעודד זרימת דם לפין שלך, כך למעשה נוצר לחץ על דפנות כלי הדם שבאיבר המין והוא מזדקר. בכדי לקבל תוצאה מקסימלית מהתרופה הזו, מומלץ כאמור ליטול אותה בין חצי שעה לשעה לפני פעילות מינית, היא תסייע לכם לתפקד כ-4 שעות בממוצע. כמובן שהפרמטר הזה משתנה בין אדם לאדם.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ויאגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים והיא ניתנת במרשם בלבד. לפיכך, אם הרופא שלך מאמין שויאגרה היא טיפול מתאים עבורך, הוא בוודאי יעשה איתך שיחה טובה בה הוא יסביר הכל אודותיה. זכור להקשיב לגופך, לשים לב לתופעות לוואי במידה ויש ולהקפיד על הוראות שימוש נכונות בשביל לקבל תוצאות מקסימליות. וזכור – ויאגרה גנרית היא למעשה אותו המוצר, רק במחיר טוב. בהצלחה!

מתי להשתמש בויאגרה?

אולי תאהבו גם את

משקל
איך תזונה משפיעה על התשוקה

הנפש והגוף שלנו הם מעין מכונה שמקבלת את האנרגיה שלה מכל מיני מקומות: מתזונה, מספורט, מסיפוק, מאהבה, מחום, מהצלחות, מתשוקה ומדברים נוספים. בין חלק מהדברים

קראו עוד »