ניקוי שונה למרצפות שונות

לא פעם אנו קוראים פוסטים ברחבי הרשת שעוסקים בניקיון של מרצפות. שכן, הרשת מאפשרת לרבים מאתנו לקבל תשובות לשאלות שונות. לפני כמה ימים נתקלנו בפוסט שמשך את תשומת ליבנו. כותב הפוסט ביקש המלצה לניקיון של מרצפות מסוג מסוים והוא קיבל מספר הצעות שונות.

הגולשים זעמו על חלק מהמגיבים וציינו כי מדובר בסוג מסוים של מרצפות שמצריך ניקוי ספציפי ביותר. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את הנושא. כפי שאתם וודאי מבינים, גילינו שאכן יש ניקיון שונה למרצפות שונות. הישארו אתנו ותגלו מה זה בדיוק אומר.

 

ניקוי של גרניט פורצלן

אם אתם מתכננים לנקות ריצוף של גרניט פורצלן, אנו ממליצים להשתמש בחומרים הפשוטים והמוכרים שנמכרים כיום בחנויות השונות. קוראים יקרים, אנו מבקשים מכם לשים לב שאתם לא מבצעים הליך ניקוי מעמיק מידי במרצפות מסוג זה, מומחים בתחום טוענים כי הדבר עשוי להוביל לפגיעה משמעותית במרצפות.

חשוב לנו להזהיר אתכם מפני המלצות כוזבות שעשויות להופיע בפניכם ברחבי הרשת. אם יש לכם רצפת גרניט פורצלן, עליכם להתייחס אליה בזהירות ועדינות. שמענו למשל על מי שביצע פוליש קריסטל עם מכונה מיוחדת שקרצפה אמנם את הרצפה, אבל בסופו של דבר, הובילה להרס בלתי ניתן לשינוי של המרצפות.

 

ניקוי שמתאים למרבית המרצפות

אם אתם רוצים לנקות ולהבריק את המרצפות שלכם, כדאי שתדעו שביצוע פוליש ווקס יכול להתאים למרבית המרצפות. מדובר בעצם באפקט הברקה שנעשה בזכות הווקס שאינו מוחדר אל תוך המרצפות. שימו לב שאתם מבצעים הליך של ניקוי מרצפות מעמיק לפני ביצוע הווקס, כדי שלא תהיה הצטברות של חומר מתחת לווקס עצמו.

 

ניקוי לרצפה מתפוררת

אם הרצפה שלכם ישנה מאוד ומתפוררת, כדאי שתדעו שהליך של פוליש קריסטל עשוי להוביל לנזק. כך שעדיף להימנע ממצב שכזה. אך אל דאגה, זה לא אומר שתצטרכו לחיות עם מרצפות בעלות מראה מלוכלך. שכן, ניתן לעשות פוליש סילר או פוליש ווקס. הדבר מומלץ במרבית המקרים, כדי לחזק את הרצפה וגם להגן עליה מפני פגיעות.

 

ניקוי לרצפת דק

אם יש לכם בבית ריצוף של דק, עליכם להניח בצד את הדלי עם המים וחומרי הניקוי. שכן, בניגוד לריצופים אחרים, כאן יש צורך בחומרי ניקוי מסוימים תוך שימוש מועט ביותר במים. ההמלצה שלנו היא להשתמש במטליות חד פעמיות שייעודיות לניקיון מסוג זה. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מבריקים את המרצפות, מגרשים את הלכלוך וגם מקנים להן מראה נקי.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך צריך לנקות את המרצפות השונות שקיימות בשוק. בשלב זה, יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנותר לכם רק לבחור את החומרים המתאימים ולשמור על המרצפות שלכם נקיות ומבריקות. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה וניקיון קל ומועיל.

ניקוי מרצפות

אולי תאהבו גם את