כיצד עורך דין אובדן כושר עבודה יוכל לסייע לכם?

המשפט הידוע אומר "אי אפשר לדעת מה יילד יום". זה נכון, לטוב ולרע. החיים יכולים להשתנות ברגע אחד, ולהפוך אדם בריא ומתפקד לאדם נתמך שאינו יכול עוד לפרנס את עצמו ואת משפחתו. מדובר בפגיעה אנושה באיכות החיים שמשפיעה על הנפגע ועל סביבתו. ההתנהלות מול הביטוח ואל מול המעסיק עשויה לגבות משאבים יקרים כמו זמן, אנרגיה וכסף. לכן יש צורך בעורך דין אובדן כושר עבודה מקצועי לצידכם. 

 

מציאות חדשה

אדם הסובל מאובדן כושר עבודה, נאלץ יחד עם סביבתו הקרוב להסתגל בעל כורחו למציאות שנכפתה עליהם. הפגיעה הקשה אינה רק פיזית אלא גם מערערת בפן הנפשי, והחרדה ליום המחר מטלטלת את המשפחה כולה.

כאשר עיקר האנרגיה צריך להתרגל בשיקום והחלמה, לצד קבלת המצב החדש, עורך דין אובדן כושר עבודה יכול לסייע בפן הפרקטי ובהתנהלות אל מול המקורות הכספיים שצריכים לתמוך בנפגע ובמשפחתו, לרבות חברת הביטוח ולעיתים גם המעסיק.  לחצו כאן לעורך דין מנוסה בתחום.

 

ייצוג מול חברת הביטוח

הליך תביעת חברת הביטוח בגין אובדן כושר עבודה נחשב לתהליך מייגע, ארוך ולעיתים מייאש. לא בכל המקרים תקבל חברת הביטוח את עילת התביעה של המבוטח, וחברות רבות עושות כל שביכולתן על מנת להתנער ממחויבותן ממגוון סיבות. חברות הביטוח יכולות לטעון שעל אף אובדן כושר העבודה בעיסוק הספציפי של הנפגע טרם התאונה, עדיין קיימת יכולת לעסוק בעיסוק סביר אחר ולכן אין עילה לתביעה.

טיעון נפוץ נוסף הוא האשמת המבוטח בהסתרת מידע ששינה את פני הדברים והיה גורם לשינוי הפוליסה או ביטולה. אובדן כושר עבודה עלול להופיע כסעיף חריג בפוליסת הביטוח של המבוטח, ובכך לא להיות מכוסה. עורך דין אובדן כושר עבודה מקצועי ובעל ניסיון, מהווה נשק חזק וגורם מפתח להתנהלות נכונה ואסרטיבית אל מול חברת הביטוח, בדרך לתביעת הפיצויים המגיעים לכם.

 

ייצוג בוועדות רפואיות

חלק מהוכחת אובדן כושר עבודה טמון בהתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי, על מנת לקבל קצבאות ותמיכה במידת הצורך. ייצוג של עורך דין אובדן כושר עבודה המעורה במקרה, בוועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי, בו עורך הדין יציג את התמונה המלאה באשר למצבו של הלקוח, עשויה להביא להגדלה מרבית של גובה הפיצויים.

 

משנה את מאזן הכוחות

אדם שעבר פציעה או תאונה קשה, כזו שגרמה לו הלכה למעשה לאובדן כושר עבודה, אינו יכול להתמודד בגפו אל מול גוף עוצמתי כמו חברת ביטוח חברת קרן הפנסיה שלו. עורך דין אובדן כושר עבודה, הבקיא בתחום ובעל ניסיון רב שנים של סיוע ללקוחות רבים, ינהל במקצועיות את התביעה ויוודא כי הלקוח יקבל את מירב הפיצויים הנקבע בחוק. אם גם אתם סובלים מאובדן כושר עבודה, צרו קשר עם עורך דין מומלץ בתחום על מנת לקבל את שמגיע לכם.

נָכוּת

אולי תאהבו גם את

שכירות לחנות
איך בנוי חוזה שכירות לחנות?

שכירות לעסקים וחנויות היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של עסקים שמבוססים על הולכי רגל העוברים באזור. בנוסף לכך, הבחירה במקום נכון וכתיבת חוזה שכירות בצורה

קראו עוד »