עורך דין צבאי – מירי יעקב גביש מומחית לענייני צבא

אם מצאתם את עצמכם חסרי אונים מול המערכת הצבאית, או מואשמים בעריקות מהצבא או השתמטות מהצבא, אתם תצטרכו עורך דיו מומחה לענייני צבא. מירי יעקב כביש מומחית לענייני צבא ומטפלת בדיני צבא כבר משנות ה-2000. משרדה נותן שירות עבור מלש״בים, חיילים סדיר וגם חיילי מילואים. מערכת הצבאית עלולה להיות מערכת מאוד קשה ומורכבת, ומשרדה של מירי יעקב גביש יסייע לכם לקבל את מבוקשכם.

 

שירותים מרכזיים

השירותים המרכזיים שיש למשרדנו להציע הם בנושאים כמו: שחרור מהצבא, פטור ממילואים, השתמטות מהצבא, חקירות מצ״ח, נפקדות מהצבא, עריקות מהצבא, זכויות חיילים וכלא צבאי. חיילים רבים יכולים למצוא את עצמם במצוקה בעקבות המערכת הצבאית, מאחר והמערכת הצבאית עלולה להיות מאוד נוקשה עבור חיילים רבים והיא אינה מתאימה לכולם. עורך דין צבאי יכול לשפר את המצב ולגרום לאותם חיילים לקבל תמיכה ומענה.

במקרה וחייל מקבל כתב אישום, שאותו כתב אישום מאשים אותו בעבירה מסוימת שהוא עבר, יש לו זכות לבחור אם הוא מוכן להסתפק בייצוג מסנגוריה צבאית או שהוא בוחר לשכור עורך דין צבאי שמוסמך לעזור לו וכך לייצג אותנו. עורך דין צבאי מירי יעקב גביש מייצגת יום יום חיילים רבים ומסייעת להם מול המערכת הצבאית.

 

מי הוא עורך דין צבאי

עורך דין הוא אדם בעל רישיון לעסוק בתחום עריכת הדין לאחר מבחני הסמכה מלשכת עורכי הדין וסיים לימודי משפטים אקדמאי. עורכי דין מתמחים בתחומי המשפט השונים, כמו למשל עורך דין מקרקעין יתמחה בדיני מקרקעין ויהיה יעיל בפני משפטים הקשורים לשטחים ונדל״ן, כך גם עורך דין צבאי יתמחה בדיני משפט צבאי.

מערכת הצבאית שונה ממערכת המשפט האזרחית בישראל, ולמערכת הצבאית יש מערכת חוקים שונה ונפרדת משל עצמה. יש תקנות וזכויות המגיעות רק לאזרחים, כמו כן, יש זכויות ותקנות המגיעות גם לחיילים. מאחר ומערכת המשפט הצבאית עלולה להיות לא הגיונית עבור אנשים רבים, ככה גם מערכת הענישה הצבאית, שעלולה להיות חמורה יותר ממערכת אזרחית. למערכת הצבאית יש תקנות משלה, ולכן צריך לשכור עורך דין המתמחה במערכת הצבאית ומבין את בית הדין הצבאי הכי טוב.

 

איך נדע למי לפנות

בישראל יש לא מעט עורכי דין שעוסקים בתחומים שונים הקשורים למערכת המשפט. לכל אחד מעורכי דין ניסיון שונה, רזומה שונה וגם תחומים מסוימים שאיתו הוא התמודד בעבר. לכן, בכדי להגדיל את הסיכויים שלכם לזכות במשפט הצבאי, חשוב להשכיר את שירותיו של עורך דין המכיר את החוק, ויש לו ניסיון בכל מה שקשור למשפט הצבאי. חשוב לקחת בחשבון את הזמינות של העורך דין שלכם, אתם רוצים להשכיר את שירותיו של עורך דין המפנה זמן עבורכם ועבור המקרה שלכם.

 

לסיכום

מירי יעקב גביש היא עורכת דין לענייני צבא ויש לה המון ניסיון שעומד מאחוריה. הניסיון שלה עם מערכת המשפטית הצבאית, הוא יתרון ברור להצלחה בזכייה במשפט שלכם.

שירות צבאי

 

אולי תאהבו גם את

שכירות לחנות
איך בנוי חוזה שכירות לחנות?

שכירות לעסקים וחנויות היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של עסקים שמבוססים על הולכי רגל העוברים באזור. בנוסף לכך, הבחירה במקום נכון וכתיבת חוזה שכירות בצורה

קראו עוד »