למה כדאי להיעזר ביועץ משכנתאות?

משכנתא הפכה עם השנים לאחת המילים כבדות המשקל בשפה העברית, או ליתר דיוק, הארמית. האופן בו היא מכתיבה את התנהלותם הכלכלית של אלו הלוקחים אותה, הופכים אותה לבעלת השלכות הרות גורל. מומלץ לא לצעוד לתוך תהליך חשוב שכזה בכוחות עצמכם, ולהיוועץ לאורך הדרך עם יועץ משכנתאות מנוסה.

 

איש המקצוע החשוב ביותר בתהליך

כמו שניתן לומר כמעט בוודאות שלא תעמדו בראש צוות השיפוץ של ביתכם החדש או תחתמו על המסמכים הדרושים במקום עורך הדין, כך מאוד לא מומלץ להתנהל בשוק המשכנתאות ללא יועץ מומחה. מדובר בהחלטה משמעותית בעלת השלכות דרמטיות על הצורה בה תתנהלו מבחינה פיננסית, ולכן משתנים רבים, כמו גובה ההחזרים, סוגי הריביות ופריסת תקופת התשלומים הם קריטיים ודורשים הבנה מעמיקה ויסודית.

בשל כך, מומלץ לשים את מבטחכם ביועץ השקעות שידאג לאינטרסים שלכם ולהם בלבד. ישנם יועצים רבים אך שירות מקצועי במיוחד של ייעוץ משכנתאות עם וידר משכנתאות מומלץ במיוחד.

 

עולם מורכב ומבלבל

עולם המשכנתאות מורכב ממשתנים ונתונים רבים. עבור רבים שאינם מגיעים מהעולמות הפיננסיים, ניתן להתבלבל ולהסתבך בקלות אחר האפשרויות העומדות בפניהם, לרבות הפיתולים הסבוכים מהם בנוי תהליך לקיחת המשכנתא. היועץ יחסוך לכם זמן ואנרגיה רבים המושקעים בחקירה ויבצע סקר שוק יעיל שימקד אתכם על מה שאתם מחפשים ומה שנכון לכם.

 

בניית תמהיל משכנתא אישי

כמו שלאירוע חשוב ביותר תלכו לחייט שיתאים את החליפה שרכשתם למידותיכם, כך יעשה גם יועץ המשכנתאות שלכם. לאחר היכרות מעמיקה אודותיכם, מצבכם המשפחתי וסקירה מעמיקה של הכנסותיכם והוצאותיכם, היועץ ירכיב עבורכם את מסלולי הריביות הנכונות ביותר לצרכיכם ויכולותיכם, על מנת שלא תקרסו תחת עול ההחזרים החודשיים של המשכנתא ותוכלו לנהל את משק הבית ביעילות ומבלי שתגיעו מותשים בסוף כל חודש "על הקשקש".

 

סמכות אל מול הבנקים

מכירים את דוד וגוליית? אז צר לנו, במשוואה של האזרח הקטן אל מול תאגידים פיננסים כמו הבנקים המלווים את המשכנתא, אתם במשבצת של דוד, ולא תמיד יהיה לכם קלע ואבנים לנצח בעזרתם. מבלי סיוע של יועץ, הבנקים מציעים לכם את המסלול הנוח ביותר עבורם ולאו דווקא עבורכם. ריביות גבוהות, החזרים כבדים וסיכון גבוה לאורך השנים, עשויים לגרום לכם שלא לעמוד בהתחייבויותיכם.

ליווי צמוד של יועץ משכנתאות הוא בגדר סמכות אל מול הבנקים, ובעזרת הניסיון שצבר בהתנהלות מולם יצמצם את מספר ההצעות האטרקטיביות ביותר וימצא עבורכם את העסקה הטובה ביותר.

 

חיסכון אדיר בכספכם

בסופו של דבר, כל שכר טרחה שיגבה מכם יועץ המשכנתאות הוא כאין וכאפס לעומת החיסכון האדיר שהידע שלו יעניק לכם. בניית התמהיל הנכונה, בצירוף להבנה עמוקה של התנהגות השוק ובחירת הריביות ושיטות הפריסה של המשכנתא, עשויים לחסוך לכם עשרות אם לא מאות אלפי שקלים עתידיים, אותם תוכלו להמיר לחיסכון פנסיוני למשל.

לסיכום, אין ספק שיועץ משכנתאות מקצועי הוא המפתח להצלחתו של תהליך משמעותי כל כך כמו לקיחת המשכנתא. הוא יעניק לכם ראש שקט, יסייע לכם להגשים את החלום ולהגיע אל היעד בבטחה.

יועץ משכנתאות

אולי תאהבו גם את

ביטוח משכנתא
מה הוא ביטוח משכנתא?

אתם עומדים לפני קבלת משכנתא. התהליך הוא מורכב אבל לכם חשוב לדעת את כל המידע החשוב. כאן נסביר מה זה ביטוח משכנתא, למה הוא משמעותי

קראו עוד »