למה לעשות סקר אבטחת מידע בעסק

אז מה הם סיכוני סייבר ומי חשוף אליהם? האם סקר אבטחת מידע בעסק מתבצע רק אצל חברות מסחר אלקטרוני? בואו נדבר על אבטחת מידע וכל מה שמסביב, מדוע מומלץ להסתייע באנשי הסייבר הטובים ביותר.

בין אם מדובר בחברות העוסקות במסחר אלקטרוני או בכל תחום אחר, אבטחת מידע היא לעיתים קריטית ביותר. ישנם ארגונים רבים אשר פגיעה בשרתי האחסון שלהם עשויה להוביל לפגיעה משמעותית בעסק, ולכן תמיד נפעל בכדי לצמצם את הסיכוי להיפגע או להיות מטרה לפריצת סייבר. כחלק בלתי נפרד מהשגרה של הארגון או בית העסק, מתבצע סקר אבטחת מידע אשר בעזרתו ניתן לאסוף נתונים שונים, לסכם דוחות, לבחון תהליכי תפעול שונים ועוד. כל זאת, מתבצע תוך סקירה של מערכות המידה השונות בבית העסק או הארגון.

עד כמה חשובה אבטחת המידע בעסק?

המחמירים יגידו שכל בית עסק חייב להיעזר באנשי סייבר, והפחות מחמירים יטענו כי בתי עסקים מסוימים פחות חשופים לפגיעת סייבר. יחד עם זאת, חשוב לזכור, כל עוד אתם מתחזקים איזשהו נכס אונליין או מאחסנים מידע מקוון, חשוב לאבטח את המידע.

לעיתים יכול להיות מדובר במידע הקשור בפרטים אישיים של העסק ושל העובדים, ואין ספק כי זהו למשל סוג מידע מאוד רגיש. אפילו אם אתם מוכרים בבית העסק ארונות קיר הזזה וציוד לבית, אבטחת המידע שלכם היא הכרחית. אם אתם מוכרים ארונות הזזה במבצעים, ארונות הזזה מעוצבים או כל ארון הזזה מסוג אחר וציוד לבית, סביר להניח שאתם מחזיקים ברשותכם מידע רגיש הקשור בלקוחות שלכם.

סקר אבטחה של מידע בארגון

כל בית עסק, החל מהקטן ועד הגדול ביותר, מומלץ שיסתייע באנשי אבטחת מידע וסייבר. עידן דיגיטלי מצריך אבטחת מידע מעולה. אין ספק כי המידע של חברות וארגונים חשוב מאין-ערך ובמקרים רבים, חברות וארגונים קמים ונופלים על סמך סקר אבטחת מידע שלא בוצע כהלכה.

תמונת המצב המתקבלת לאחר סקר אבטחת מידע, תשקף סקירה של נהלים שונים, מבדקים ועוד. בימינו מתבצע סחר רב באמצעות פלטפורמות שונות באינטרנט. יחד עם זאת, חברות קטנות וגדולות, גם אם אינן פועלות דרך מסחר אלקטרוני, מאחסנות את המידע שלהן אונליין.

מידע מאובטח

ריגול תעשייתי ואבטחת המידע

כאשר מדובר באחסון של מידע קריטי או אפילו מידע פחות רגיש, ישנה חשיבות רבה בכל מה שקשור לאבטחת המידע בעסק. לא פעם, בתי עסקים עשויים לחוות נזקים כלכליים משמעותיים לאחר פריצת סייבר. סקר אבטחת מידע בעסק נדרש עבור בתי עסקים מסוגים שונים, וזאת גם בכדי למנוע ריגול תעשייתי.

ריגול תעשייתי מתבצע גם על ידי HACKING (פריצת סייבר) וגם באופן פיזי. מה ז"א פיזי? לעיתים, חברות וארגונים משתילים עובדים אשר מבצעים ריגול תעשייתי. גם זאת, ניתן לגלות באמצעות סקר אבטחת מידע בעסק.

אולי תאהבו גם את

דירוגי אשראי לגופים
דירוג אשראי של עסקים

כל עסק, כמו כל אזרח ישראלי מעל גיל 18, מקבל דירוג אשראי בהתאם לנתונים הפיננסים שלו. דירוג אשראי של עסקים מחושב בהתאם לנתונים העסקיים הפיננסים.

קראו עוד »
ביוטק ראשית
העברת חברת ביוטק לחו"ל

חברות ביוטק בארץ יכולות להצליח מאוד בחו"ל עד כדי העברה של כל החברה למדינה אחרת. איך עושים זאת?   הקמת חברה בחול יכולה להיראות כמשימה

קראו עוד »