מה חשוב לבדוק אודות משרד תיווך לפני תחילת העבודה?

לפני תחילת העבודה עם משרד תיווך, חשוב לעשות כמה בדיקות  כדי לוודא שהמשרד הוא אמין ובעל מוניטין. אבל מה חשוב לבדוק אודות משרד תיווך לפני תחילת העבודה? בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על מספר גורמים חשובים שכדאי לקחת בחשבון בעת בדיקת משרד תיווך לפני תחילת העבודה.

 

מוניטין

הדבר שהכי חשוב לבדוק לפני ששוכרים את שירותיו של מתווך הוא המוניטין שלה. עליכם לחקור מה המוניטין של החברה בתעשייה. תוכלו לבצע את המחקר הזה בקלות על ידי קריאת ביקורות מקוונות, למשל באתר 'המקצוענים בנדל"ן'.

בנוסף, אתם יכולים לבקש הפניות ללקוחות קודמים כדי לשמוע מהם על החוויה שלהם עם המשרד. זה יכול לתת לכם מושג על רמת המקצועיות, היושרה ושירות הלקוחות שלהם.

המקצוענים בתחום הנדל"ן

רישוי

לפני שמתחילים לעבוד עם משרד תיווך, חשוב לוודא שחברת התיווך וסוכניה הינם בעלי רישיון ורשומים אצל הגופים הרגולטוריים הרלוונטיים. לא רבים יודעים זאת, אבל למעשה במדינת ישראל יש צורך ברישיון מקצועי כדי לעסוק בתיווך נדל"ן. אם תוודאו מראש שהמתווך שלכם אכן מחזיק ברישיון כזה, זה יכול לעזור להבטיח שהוא פועל בהתאם לחוק.

 

ניסיון

עוד דבר שחשוב לבדוק אודות משרד תיווך לפני תחילת העבודה הוא הניסיון של המשרד, ואת רקורד ההצלחות שלו. חשוב לקחת בחשבון כמה זמן המתווך שלכם עוסק בתיווך, באילו סוגי נכסים הוא מתמחה ומה היא רמת המומחיות שלהם בשוק הנדל"ן המקומי.

חשוב לבחור במתווך שמתמחה בסוג הדירה שאתם מנסים למכור או לקנות. כמובן שחשוב גם לוודא שהמתווך מכיר את השכונה בה נמצא הנכס שלכם (או זה שאתם מחפשים). לניסיון יש השפעה אדירה על המהירות בה תוכלו לקנות או למכור דירה, ועל המחיר שתקבלו או תשלמו.

המקצוענים בתחום הנדל"ן

אסטרטגיות שיווק

לפני שבוחרים משרד תיווך, כדאי לבצע בירור לגבי אסטרטגיות השיווק של המשרד למכירת נכסים. כדי לעשות את זה, יהיה עליכם לשאול על הגישה שלהם לשיווק מקוון ולא מקוון. זה אומר פרסום בלוחות מודעות בעיתונים ובאתרים הרלוונטיים.

עוד היבט חשוב של אסטרטגיית השיווק, שרבים לא מודעים אליו, הוא רשת הקשרים של המשרד. מתווכים מדברים ביניהם, וחולקים ומשווקים נכסים אחד עם השני. לכן חשוב לבדוק גם את ה-"נטוורקינג" של המשרד.

 

תקשורת

תקשורת היא מפתח בעבודה עם משרד תיווך. חשוב לקחת בחשבון את רמת הזמינות של המתווכים במשרד, מידת ההיענות שלהם ועד כמה הם שומרים על תקשורת עם הלקוחות (כלומר, אתם) לאורך תהליך המכירה. חשוב לעבוד עם משרד שיעדכן אתכם בכל שלב בתהליך.

 

סיכום

לסיכום, על ידי בדיקת גורמים כמו תקשורת ומוניטין לפני תחילת העבודה עם משרד תיווך, תוכלו להבטיח שאתם עובדים עם משרד אמין ומומלץ. חשוב לבחור במשרד בעל מוניטין וניסיון, כשזה שיכול לעזור לכם למכור או לקנות את הנכס הבא שלכם כמה שיותר מהר.

המקצוענים בתחום הנדל"ן

אולי תאהבו גם את