ביטוח נסיעות לחו"ל – איך להפעילו ומתי כדאי לעשות זאת

טסים לחו"ל? איזה כיף! לפני שאתם מתחילים לארוז חשוב שתבדקו שלא שכחתם את אחד הדברים החשובים ביותר בנסיעה – ביטוח! בנסיעה כמו בנסיעה לא תמיד צריך לסמוך על המזל. במיוחד בטיולים מאתגרים כמו טרקים בנפאל או חופשות סקי לעולם אין לדעת מה יכול לקרות ויש להיות מוכנים לכל תרחיש! רוצים לשמוע עוד על איך מפעילים ביטוח – המשיכו לקרוא!

 

אז מה זה בעצם ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו פוליסה שמאפשרת לכם לקבל טיפול רפואי בחו"ל במידה וחליתם או נפצעתם. הסיבה לכך שדרוש ביטוח בריאות כאשר נוסעים לחו"ל הוא העובדה שבתור חברים בקופת חולים ישראלית, ביטוח הבריאות הממלכתי שחל עליכם בארץ לא חל עליכם כאשר אתם נמצאים מחוצה לה, מה שעלול לגרום לכם לשאת בהוצאות כלכליות אדירות עבור טיפול רפואי במידה ותזדקקו לו. באמצעות הביטוח אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא נופלים בין הכסאות ולכן כדאי מאוד לסגור מראש על ביטוח נסיעות לחו"ל עוד מהארץ.

 

אילו הוצאות הביטוח מכסה?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בדרך כלל ביטוח מקיף, כלומר הוא מעניק לכם פיצוי וכיסוי על כל ההוצאות הרפואיות כל עוד הפציעה או המחלה שלכם מוגדרת כאחד התרחישים האפשריים שנקבעה על ידי חברת הביטוח. ההוצאות שהביטוח מכסה הן למשל עלויות אשפוז, עלויות ביקור רפואי אצל הרופא ואף עלויות רחישת התרופה עצמה שלה הזדקקתם באופן מיוחד.

 

מתי יש להפעיל את פוליסת הביטוח?

כאמור, יש להפעיל את פוליסת הביטוח כאשר חוויתם פציעה או מחלה לא צפויה בטיול או בחופשה. שימוש לב שבמידה ואתם יוצאים לטיול אתגרים כמו למשל טיול גדול בדרום אמריקה או חופשת סקי, יש לעדכן את חברת הביטוח על כך משום שעלות סוג כזה של ביטוח בדרך כלל יקר יותר מאחר והסיכוי להתרחשותה של פגיעה עלול להיות גבוה יותר. במקרה שנפצעתם, תצטרכו לשלם עבור ההוצאות הרפואיות ואז להפעיל את הביטוח כך שתוכלו לקבל פיצוי או שיפוי עבור ההוצאות הרפואיות שלכם מחברת הביטוח עצמה.

 

אילו סוגי ביטוח קיימים?

לפני שאתם רוכשים ביטוח, כדאי שתשימו לב לאופי הטיול שלכם ולפיו לבחון מהם הסיכונים הדרושים לכם על מנת לבחור את סוג הביטוח המתאים ביותר. כאמור, במידה ואתם יוצאים לטיול מאתגר יותר כדאי לרכוש ביטוח נסיעות אתגרי או ביטוח "ספורט אתגרי" שבו הכיסוי עוד מורחב יותר ביחס לביטוח נסיעות רגיל. כמו כן, יש ביטוח כבודה או ביטוח טלפון נייד שישיב לכם פיצוי על אובדן או נזק שעלול להיגרם לחפצכם האישיים.

 

לסיכום,

אם אתם בדרך לטיול החלומי שלכם, אל תסמכו אך ורק על המזל. ביטוח בריאות לחו"ל יסייע לכם לטוס בראש שקט ולהנות מכיסוי ביטוחי לכל תרחיש שעלול לקרות בזמן הטיול. כך תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות ולשמור על רוגע ושלווה.

ביטוח נסיעות לחו'ל

אולי תאהבו גם את

מטבעות
מה היא קצבת שאירים

אחד היתרונות הגדולים שהחיים במדינה מתוקנת מזמנים לאזרחיה, הוא האפשרות שהמדינה מזמנת למי שבן / בת זוגו הלכו לעולמם, ליהנות מקצבת שאירים המשולמת לבן /

קראו עוד »