3 סיבות לעשות ביטוח מלא לעסק שלך

ביטוחים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.

לכולנו יש ביטוח חובה לרכב.

הוא , ובכן, חובה.

לכולנו יש ביטוח בריאות וביטוח פנסיוני.

לחלקנו יש ביטוח דירה, או תכולת דירה.

ביטוח חיים, כמובן שיש.

ביטוח לאומי, גם כן.

ומה בנוגע לביטוח לעסק?

לאיזה עסקים? למה צריך? ומה זה בעצם? במאמר הבא.

 

למה לעשות ביטוח מלא? כי זה בסיסי

באופן בסיסי ישנם ביטוחים שרלוונטיים כמעט לכל העסקים, נפרט אותם כאן לנוחיותך:

ביטוח מפני תביעות עובדים– כל בעל עסק יודע שהעבודה מול העובדים תופסת נפח לא קטן מחיי היום יום, גם בשגרה טובה ומאוזנת. כמובן שטובת העובדים בעדיפות הראשונה, וחשוב לשמור על קשרים טובים וחבריים במקום העבודה. עם זאת, במצבי קיצון של (חס וחלילה) פגיעה בגוף או בנפש, אתם רוצים להיות מבוטחים מפני תביעות.
ביטוח למבנה העסק: כיסוי ביטוחי פשוט שחובה בכל עסק. סכום לא קטן מסתתר בין קירותיו.
-ביטוח לתכולת העסק: מחשבים, מכשור מיוחד וכל רכוש בעל ערך- ביטוח מפני גניבות או נזקים.
-אובדן הכנסה: נזקים כלכליים חמורים קורים מהפסקת עבודה בעקבות משברים, לא פחות ואפילו יותר מהנזקים שגורמים הנזקים עצמם.

 

למה לעשות ביטוח מלא? כי זה במיוחד בשבילך

כדאי לחשוב מה חיוני ובעל ערך עבורך בעסק שלך, שאינך יכול להרשות לעצמך לאבד אותו. עסקים שונים חשופים לסכנות שונות. עסק של הייטק שנשען בלבד על מחשבים יהיה חשוף בעיקר לסכנה של מתקפות סייבר ולכן הגנת סייבר הוא חיוני עבורו, ואילו למוסך יתאים יותר ביטוח מכונות ונזקי עבודה. ישנם ביטוחים שמותאמים לפי ענפים וחשוב לבחון האם חברת הביטוח מתמחה בתחום בו אתה עוסק, בקיאה במאפיינים המקצועיים הרלוונטיים למקצוע שלך, ושיש לה כבר היסטוריה של עבודה עם מבוטחים בתחום הזה. לכל עסק יש את הייחודיות שלו והצרכים המיוחדים רק לו והדרך הספציפית בה הוא מתנהל. קיימים היום כיסויים של ביטוח לעסק שמותאמים במיוחד לעסקים שונים לפי ענפי תעסוקה.

 

למה לעשות ביטוח מלא? בגלל הפרטים הקטנים

לאחר שמצאתם חברת ביטוח שמתמחה בענף התעסוקה שאליו משוייך העסק שלכם, ולאחר שווידאתם כי יש לסוכנות עבר של עבודה עם עסקים דומים, אפשר לומר שמצאתם ביטוח שאפשר לבטוח בו. ואחרי שמצאתם אחד כזה, הדבר הנכון לעשות הוא לתת למומחה לעשות את העבודה שלו. כלומר, בעקבות הידע והנסיון שיש לביטוח עם בעלי עסק דומים, הביטוח המלא שיוצע לכם יכלול גם ביטוח על פרטים קטנים ודברים שבעצמכם לא הייתם חושבים לבטח. תבטחו בסוכנות הביטוח שלכם, כמובן מבלי לאבד את החוש הביקורת הצרכנית שלכם ששומר עליכם מ"לצאת פראיירים".

לסיכום, כל עסק צריך ביטוח בסיסי שמכסה את במנה העסק ואת הרכוש בו. כמו כן, ביטוח מפני תביעות גם הוא בסיסי וחיוני. מעבר לכך ישנם ביטוחים שמותאמים לפי ענפי תעסוקה וכדאי לחפש ביטוח עסקים שמתמחה בענף שלכם, ולרכוש ביטוח מלא שכולל את כל הפרטים הקטנים.

 

מוגן

אולי תאהבו גם את

מטבעות
מה היא קצבת שאירים

אחד היתרונות הגדולים שהחיים במדינה מתוקנת מזמנים לאזרחיה, הוא האפשרות שהמדינה מזמנת למי שבן / בת זוגו הלכו לעולמם, ליהנות מקצבת שאירים המשולמת לבן /

קראו עוד »