אנשים חכמים פועלים נכון – הוזלת עלויות ביטוח

חברות ביטוח קיימות בישראל בשפע.

למרות זאת, גם קופות החולים מוכרות ביטוחים מסוגים שונים ואף המעסיקים נוהגים לעיתים לבטח את העובדים שלהם, בביטוחים מסוגים שונים.

כל אלה מביאים לעיתים קרובות למצב שבו מבוטחים משלמים, בלי לדעת, מחיר כפול על אותו הביטוח בדיוק, כאשר בפועל הם יכולים לקבל פיצויים רק מביטוח אחד, גם אם שילמו כל חייהם פרמיה כפולה.

 

חברות ביטוח שמנצלות הזדמנויות

המוניטין המפוקפק שיצא לחברות הביטוח נוגע בעיקר בתחום קבלת פיצויים, שכן פעמים רבות, ברגע האמת, חברת הביטוח עשויה לפעול בכל דרך ולעשות כל שביכולתה, כדי להימנע ממתן התשלום שמגיע לכם.

אבל המציאות מראה שהבעיה עם חברות הביטוח מתחילה עוד הרבה לפני כן.

מקרים נוספים בהם מבוטחים משלמים כפל ביטוחים ללא ידיעתם קורים כאשר נעשה ביטוח פרטי בתחום מסוים, אשר כבר קיים דרך המעסיק, או כאשר למשל יש לכ ביטוח סיעודי דרך קופת החולים, אבל לא ידעתם ולכן עשיתם עוד ביטוח סיעודי דרך חברת ביטוח פרטי.

הדבר נכון למרבה הצער גם לגבי ביטוחים אחרים.

 

פתרון ממקור מפתיע

דווקא משרד האוצר, שמצטייר לעיתים קרובות בתור גוף שלא ממש מעמיד את טובת האזרחים לנגד עיניו, הפתיע לפני כמה שנים והוציא לפועל יוזמה מבורכת בשם "הר הביטוח".

מדובר על מנוע חיפוש פשוט וקל לשימוש, אשרמ ספק גישה מלאה לאזרחים, עם הזנה של פרטים מזהים כמובן, לגבי התיק הביטוחי שלהם – בכל חברת ביטוח אפשרית.

המידע הנ"ל מתקבל בצורה מרוכזת וברורה למדי, למי שמבין קצת בקריאת מסמכים מהסוג הזה.

 

הבעיה היא שגם הר הביטוח מגיע עם חסרונות.

אחד מהם נוגע לקושי של אזרחים פשוטים מהשורה להבין ולפרש את המידע שקיבלו, כדי לדעת איפה הם משלמים ביטוחים כפולים.

הבעיה השנייה מתרחשת לאחר הבירור במנוע החיפוש של הר הביטוח.

המבוטחים צריכים לעשות בעצמם את המשך העבודה, הלא מאוד פשוטה, של קבלת החלטות לגבי ארגון מחדש של התיק הביטוחי שלהם ולאחר מכן, ליצור קשר עם חברות הביטוח הרלוונטיות, כמו גם קופות החולים, כדי לערוך את השינויים המתבקשים.

למותר לציין כי מבוטחים רבים מוותרים בשלב זה על הארגון מחדש של תיק הביטוח שלהם ומחליטים להמשיך לשלם כפל ביטוחים.

 

בשורה התחתונה – לכל בעיה יש פתרון

גם לבעיה הנ"ל נמצא פתרון וגם הוא מגיע ממקור מפתיע – חברות הביטוח, שהבינו את הסיכון הפוטנציאלי לעסק שלהם בעקבות היוזמה של משרד האוצר ואף את הפוטנציאל הגלום בה, מציעות למבוטחים של כלל חברות הביטוח לערוך עבורם את הבירור באופן מקצועי.

כך הם יכולים לקבל את מלוא המידע, בצורה ברורה ופשוטה להבנה ואף לקבל המלצות לתיקון התיק הביטוחי כדי להפוך אותו משתלם וזול הרבה יותר.

גם אתם רוצים להוזיל את התיק הביטוחי שלכם? בקרו בעמוד הבא למידע נוסף על הר הביטוח gov .

 

צנצנת עם מטבעות

אולי תאהבו גם את

מטבעות
מה היא קצבת שאירים

אחד היתרונות הגדולים שהחיים במדינה מתוקנת מזמנים לאזרחיה, הוא האפשרות שהמדינה מזמנת למי שבן / בת זוגו הלכו לעולמם, ליהנות מקצבת שאירים המשולמת לבן /

קראו עוד »