האם קולר נגד פרעושים זה חובה?

בעלי כלבים וחתולים שמגיעים אל חנות חיות במטרה לקנות פריטים חשובים לבעל החיים שלהם מוצאים את עצמם לעיתים מבולבלים. שכן, ההיצע גדול ולפעמים זה לא ברור מהו הציוד שהכרחי לקנות לבעל החיים ומה נחשב למותרות. בעקבות פניות חוזרות ונשנות של גולשים בעניין זה, החלטנו לצאת ולבדוק את העניין לעומק. הפעם בדקנו האם קולר נגד פרעושים הוא חובה או מותרות. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

כפי שאתם יודעים, גולשים שקוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע פנו אלינו וביקשו שנבדוק את העניין באופן מקיף. מכיוון שמדובר בנושא נרחב, החלטנו לכתוב סדרת מדריכים שתעסוק בכל פעם בפריטים אחרים שמשמשים בעלי חיים במטרה לבחון האם הם חובה או מותרות. המדריך הנוכחי הוא ה – 3 בסדרה. הפעם, פנינו אל אנשים אקראיים ברחוב שמגדלים בעל חיים ושאלנו אותם האם קולר נגד פרעושים זה חובה או מותרות. קיבלנו לא מעט תשובות ובחרנו להציג בפניכם את אלו שנראו לנו החשובות ביותר. הישארו אתנו ותגלו מה מגדלי בעלי החיים בארץ חושבים על שאלה זו.

 

 

האם קולר נגד פרעושים זה חובה? התשובה של ששון מנתניה, בעל כלב

את ששון פגשנו כשהוא היה בדרך לאסוף את הכלב שלו מפנסיון אחרי שהיה בחופשה של מעל שבועיים בחו"ל. לדבריו, אין ספק בכלל. שכן, קולר נגד פרעושים הוא חובה במיוחד עבור אנשים כמוהו שנוסעים הרבה ומשאירים את הכלב בפנסיון עם כלבים אחרים. לדבריו, בגלל שהוא מאוד עסוק ואין לו זמן לקנות קולר חדש בחנות פיזית, הוא מבצע לא פעם קנייה מחו"ל תוך גלישה בתוך חנות חיות אונליין. כך שהוא מגיע לארץ בידיעה שיש לו קולר נגד פרעושים חדש שממתין לו בדלת הכניסה לבית או בתיבת הדואר.

 

האם קולר נגד פרעושים זה חובה? התשובה של שמרית מתל אביב, בעלת כלבה

שמרית הייתה באמצע ריצה אבל היא עצרה לרגע כדי לספק לנו תשובה חשובה בנושא. לדבריה, אנחנו תופסים אותה אחרי כמה ימים קשים מאוד. בהם היא גילתה שהכלבה שלה הייתה מלאה בפרעושים שעברו אל הריהוט שקיים בבית שלה. לדבריה, היא הייתה צריכה לזרוק פריטים אהובים בגלל שהפרעושים סירבו לעזוב את הבית.

 

האם קולר נגד פרעושים זה חובה? התשובה של חן מיסוד המעלה, בעלת חתול

חן צינה שהחתול שלה אוהב לטייל מחוץ לבית ברוב שעות היום. לדבריה, בהתחלה היא לא אפשרה לו להסתובב הרבה בחוץ (לא שזה ממש הצליח לה, כן?) מחשש שיחזור מלא בפרעושים. אבל ברגע שהיא גילתה שיש קולר שמרחיק אותם, היא ידעה שהיא יכולה לתת לו להסתובב בחוץ ברוגע.

 

המסקנות שלנו

כעת אתם וודאי יודעים שהמסקנה שלנו בנושא היא שקולר נגד פרעושים זה חובה. שכן, הוא מאפשר לבעל החיים להיות נטול פרעושים והבעלים יכולים להיות רגועים.

חיית מחמד

 

אולי תאהבו גם את

גורים נושכים
למה גורים נושכים את הספה? 

אחד הנושאים הכאובים ביותר בגידול גור הוא הנשיכות! בין אם הנשיכות מופנות כלפינו או כלפי הרהיטים, זהו מנהג מציק והרסני שעלול לייאש ולגרום לעוגמת נפש.

קראו עוד »