איזה מחסן גינה מומלץ לגינה שלכם?

כיום, הבחירה איזה מחסן גינה לקנות, הפכה לבחירה קשה ביותר.

ניתן לראות מגוון רחב של מחסני גינה, מסוגים, גדלים וצבעים שונים, ך שקשה לדעת איזה מחסן גינה תתאים לגינה שלכם.

בשל כך, עשינו עבורכם מעט סדר בבלאגן.

איזה מחסן גינה מומלץ לגינה שלכם? בואו נתחיל.

 

מבוא

עיצוב הגינה ורהיטי הגינה אומנם מתחלפים כל מספר שנים, אך מחסן הגינה, נשאר למשך שנים רבות, ללא תחלופה. ישנם סוגים שונים של מחסני גינה, העשויים חומרים שונים, וכן צבעים ודוגמאות עיצוביות שונות. על מנת לדעת איזה מחסן גינה מומלץ לגינה שלכם, ישנם מספר קריטריונים אותם עליכם לבחון.

 

לפני הקנייה – קצת מחשבה

טרם קניית מחסן לגינה, חשבו מעט. ראשית, לשם מה מיועד מחסן הגינה? לשם אחסון, משרד או חדר עבודה.

שנית, מה המחסן צריך לאחסן?  כלי עבודה, אופנוע, ציוד גינה ועוד.

שלישית, מה צריך להיות במחסן? האם המחסן צריך להכיל מדפי אחסון, חלון, מזגן, חשמל, אפשרות לפירוק והרכבה נוספת, ועוד.

 

התאמה לצרכים

לאחר החשיבה המקדימה, ישנם עוד מספר קריטריונים אותם עליכם לקחת בחשבון.

גודלו ועיצובו של המחסן – עליכם לבחון מהו גודל המחסן לו אתם זקוקים, ומהן המדידות של השטח המיועד למחסן.

כמו כן, עליכם לבחור עיצוב למחסן. כיום ישנו מגוון רחב של עיצובים, דוגמאות וצבעים שונים, אותם תוכלו לבחור לפי טעמכם האישי וכן לפי עיצוב הגינה והבית.

בנוסף, תקציב. מחסני גינה קיימים בטווח מחירים מגוון. בשל כך, קבעו לעצמכם תקציב, ובחנו איזה מחסן גינה עונה על הצרכים שלכם, וכן על התקציב.

עוד קריטריון אותו עליכם לבחון הוא הספק או החברה המייצרת. בחנו האם מדובר במחסן איכותי, וכן האם תקבלו אחריות על המחסן.

ולבסוף, טעם אישי. כמו כל פריט אחר בגינה או בבית, ישנה חשיבות רבה כי מחסן הגינה יקלע לטעמכם האישי. בחנו האם מחסן הגינה שאהבתם ישתלב בגינה שלכם. לבחירת מחסן שיתאים לצרכים שלכם כנסו לאתר id garden.

 

הסוגים הקיימים

  • מחסן עץ – מחסן המשרה מראה טבעי ואווירה חמה. משתלב בקלות בכל גינה. מחסן גינה עץ הוא עמיד וחזק, וניתן לפרקו ולהרכיבו שנית במידת הצורך. לצד יתרונות אלו, מחסן עץ מצריך תחזוקה רבה, הכוללת צביעה וחידוש. מחסני גינה מעץ שאינם מתוחזקים כראוי, עלולים להוביל לעובש וריקבון.
  • מחסן מתכת – מחסני גינה ממתכת אינם יקרים כמו סוגי המחסנים האחרים. מחסני גינה ממתכת עמידים בפני נזקי מזג האוויר והאקלים הישראלי. כמו כן, מחסני המתכת מגיעים בשלל עיצובים לבחירה ומשתלבים באופן מושלם בגינה. לצד יתרונות אלו, מחסני המתכת אינם מבודדים ולא ניתן להרכיב על גביהם מדפי אחסון.
  • מחסן פלסטיק – כיום בניגוד לעבר, ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים מיוחדים למחסני הפלסטיק. מחסנים אלו אינם מצריכים תחזוקה, הם עמידים בפני תנאי מזג האוויר, וניתן לאבזרם לפי רצונכם האישי.

 

מבנה

אולי תאהבו גם את