2 סיבות להתקין מערכת אזעקה בבית

בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר השכנים שבוחרים להתקין מערכת אזעקה בבית שלהם. הדבר נודע לנו בגלל שהחברה שביצעה את ההתקנה, הוסיפה שלט בכניסה לבית ובו כתוב "בבית זה מותקנת מערכת אזעקה". מספר השלטים החדשים שצצו כמו פטריות לאחר הגשם בשכונה, גרם לנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק. לכן, פנינו לשכנים כדי לבדוק מהן הסיבות להתקנה של מערכת אזעקה בבית. הישארו אתנו ונגלה יחד את התשובה.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע אל 2 הסיבות החשובות ביותר

קוראים יקרים, רגע לפני שנציג בפניכם את 2 הסיבות הנבחרות (קיבלנו מעל ל – 40 סיבות שונות), עלינו לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל כל השכנים שנמצאים ברחוב שבו אנו מתגוררים. שכן, יש לנו קבוצת וואצאפ משותפת ובה אנו כותבים עדכונים בכל מיני עניינים שמשותפים לתושבי השכונה והרחוב. ביקשנו מהשכנים להבין מדוע הם התקינו מערכת אזעקה לאחרונה וציינו כמובן שאנו עתידים לכתוב על כך מדריך. השכנים שלנו כבר מכירים אותנו ויודעים שלא פעם אנו מבקשים סיוע במידע מסוים כדי לכתוב עליו ברחבי הרשת. כך שהייתה היענות גדולה מאוד. כמעט כל מי שהתקין לאחרונה מערכת אזעקה סייע לנו בכתיבת המדריך ואנו מודים לו על כך.

 

למה להתקין מערכת אזעקה בבית? סיבה מספר 1

הסיבה שנבחרה להופיע במדריך במקום ה – 1 נוגעת לביטחון האישי של דיירי הבית. מי שבחרו להתקין לאחרונה מערכת אזעקה לבית עשו זאת כדי שהם יוכלו לדעת אם יש מישהו שמנסה להיכנס אל הבית בזמן שהם נוכחים בו. לדבריהם, הם בחרו במערכת אזעקה מתקדמת ומומלצת ביותר של חברת GS SYSTEMS שמקנה להם 100% ביטחון אישי.

 

למה להתקין מערכת אזעקה בבית? סיבה מספר 2

חשוב להתקין מערכת אזעקה בבית שלכם כדי שתהיה התרעה לפורצים. מי שמגיעים אל בית שאין בו מערכת אזעקה, יכולים לבצע את זממם מבלי לחשוש. לעומת זאת, סביר להניח כי אלו שפורצים אל בית ומגלים שיש בו אזעקה, יברחו מיד מן המקום. שכן, זה ברור להם שברגע שהאזעקה פועלת, היא גורמת לאנשים בסביבה להגיע ולבדוק מה המצב בבית.

 

טיפ חשוב בנוגע להתקנה של מערכת אזעקה בבית

מרבית הסיבות שקיבלנו כללו גם טיפ שנגע לבחירה נכונה של מערכת האזעקה. מסתבר שכל השכנים שלנו התייעצו אחד עם השני טרם הבחירה בחברה שהתקינה את המערכת. לדבריהם, חשוב מאוד לבדוק את טיב החברה לפני שפונים אליה לביצוע ההתקנה. היו מי שאמרו שהם יצאו גם לבדוק מידע אודות החברה בכל מיני פלטפורמות, למשל:

  • באתר שמציג פרטים אודות חברות בע"מ
  • בקבוצות פייסבוק שעוסקות בתחום
  • בלשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהן 2 הסיבות להתקין מערכת אזעקה בבית שלכם.

צילינדר

אולי תאהבו גם את