סוגי מקלחונים לבית – איך תבחרו את המקלחון המושלם

אחד הזמנים המיוחדים ביום הוא זמן המקלחת. זהו הזמן בו אנחנו יכולים להירגע עם עצמנו ופשוט לעמוד ולתת למים בטמפרטורה הנעימה לנו לשטוף את כל הלכלוך והלחץ שעטף אותנו במהלך היום. אם אתם מעצבים את חדר המקלחת שלכם מחדש ויש לכם את המקום המתאים, אנחנו ממליצים בחום על מקלחון חזיתי עבורכם. מדובר במקלחון זכוכית מפנק מקיר לקיר שמאפשר תחושת מרחב שלא תוכלו לקבל באפשרויות אחרות.

 

מקלחונים מזכוכית – מה היתרונות שלהם?

       בטיחותיים, חזקים ועמידים:

זכוכית היא חומר גלם מצוין למקלחת בשל עמידותה וחוזקתה. חדר המקלחת הוא מקום בו חשוב מאוד לשמור על הבטיחות בשל הסיכון להחלקה, וחובה שהמקלחון יהיה עשוי מחומר שלא יישבר גם אם יספוג מכה חזקה.

       עיצוב מודרני וחדשני:

זכוכית היא מוטיב מרכזי בקווים עיצוביים מודרניים מכיוון שהיא ניטרלית בחלל ולא משתלטת עליו כמו חומרי גלם אחרים ומסיביים יותר. זכוכית היא עדינה ומינימליסטית וזה בדיוק מה שמתאים לחדר מקלחת.

       קלות תחזוקה וניקיון:

מקלחון הוא דבר שנשאר איתנו למשך שנים וכדאי שהוא יהיה עשוי מחומר שיהיה קל לתחזק ולנקות – וזכוכית היא חומר כזה. עם מעט עבודה באופן קבוע ניתן להנות באופן תמידי מזכוכית מבריקה וחוויה שמשדרגת את המקלחת.

       קל להתאים לעיצובים ומידות שונות:

לא משנה באיזה גודל חדר המקלחת שלכם, זגג ראוי יכול להתאים מקלחון מזכוכית בכל תנאי. בנוסף, זכוכית מגיעה בגוונים ועיצובים שונים – זכוכית שקופה לגמרי, זכוכית בגוון חלבי, זכוכית עם הדפסים ועוד.

סוגי מקלחונים חזיתיים

מקלחונים חזיתיים הם מקלחונים מקיר לקיר, כך שיש דלת זכוכית אחת בחזית ושלושה קירות, ומתאימים במיוחד לחדרי רחצה רחבי ידיים. אלה הם הסוגים העיקריים של מקלחונים חזיתיים:

       מקלחון חזיתי קבוע עם דלת הזזה:

לוח זכוכית אחד או שניים הצמודים לקירות הצדדים של המקלחון ודלת הזזה מזכוכית בחזית. דלת ההזזה נפתחת ונסגרת בקלות, תוך שמירת המים בתוך המקלחון על ידי קירות הזכוכית. מתאים לחדרי מקלחת עם נישה מתאימה ורוחב מספיק לדלת הזזה.

       מקלחון חזיתי עם דלת הרמוניקה מתקפלת:

מקלחון המתאים גם לחדרי רחצה קטנים. למקלחון דלת הרמוניקה או שתי דלתות הרמוניקה הנפתחות בקלות. הדלתות לא תופסות מקום רב, ולכן ניתן למקם את המקלחון גם בנישה קטנה יחסית.

       מקלחון חזיתי עם דלת כנף:

מקלחון עם דלת כנף אחת או שתיים הנפתחת כלפי פנים, ולכן לא תופסת מקום רב בחדר. במקרה של שתי דלתות, הן נפתחות לכיוונים שונים. ניתן להתאים את גודל הדלתות לפי גודל חדר המקלחת שלכם.

מעוניינים במקלחון חזיתי? קנו רק אצל הטובים ביותר

זגגות השרון היא חברה המייצרת זכוכיות עבור מוצרים שונים: מעקה למדרגות או למרפסת, חיפויי קיר למטבח, מדפי זכוכית, מחיצות זכוכית וגם מקלחונים מסוגים שונים כולל מקלחונים חזיתיים. החברה מספקת סל שירותים מלא החל מהייצור עד התקנת המקלחון אצלכם בבית, ודואגת לסטנדרט הגבוה ביותר במחירים אטרקטיביים.

 

חלל מעוצב

אולי תאהבו גם את