איך לארגן סדנא ליום הולדת?

ארגון של סדנא ליום הולדת אינו עניין של מה בכך. הדבר דורש ידע מקדים, יכולת סדר וארגון, עמידה מול קהל והרשימה המלאה עוד ארוכה. אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם חושבים שיש לכם את היכולת לארגן סדנא שכזו. אם כך, תישארו אתנו ותקבלו את ההנחיות שיאפשרו לכם לדעת איך לארגן סדנא כזו והאם אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם.

 

השלב הראשון בארגון סדנא ליום הולדת – חקר אודות הנושא המתאים

כשמארגנים סדנא ליום הולדת צריך לערוך מחקר מעמיק, כזה שיאפשר לכם לדעת מהי הסדנא המתאימה ביותר. אתם יכולים לבחור את נושא הסדנא באמצעות אחת מתוך 2 האפשרויות הבאות:

  1. בחירת סדנא בהתאם לסגנון של האורחים שלכם
  2. בחירת סדנא בהתאם לסגנון האישי שלכם, החוגגים

אם למשל אתם חיים סטייל ואופנה, אתם יכולים לארגן סדנא ליום ההולדת בנושא זה. אם אתם בוחרים לשים דגש על האורחים שלכם, אתם יכולים לשאול אותם מהם תחומי העניין שלהם ולבחור את הסדנא בהתאם.

 

השלב השני בארגון סדנא ליום הולדת – איסוף החומרים

כעת יש לכם רעיון כללי של הפעלה ליום הולדת ועכשיו אתם צריכים להגיע לשלב איסוף החומרים. בשלב זה, עליכם לערוך רשימה מסודרת שתכלול את החומרים שאתם זקוקים להם כדי לקיים את הסדנא. אם בחרתם למשל בסדנת אופנה, עליכם להכין את החומרים הבאים:

  • בדים
  • שמלות בגזרות שונות
  • מכנסיים מסוגים שונים
  • חגורות
  • ז'קטים וכו'

פשוט תאספו כל פריט שלדעתם מתקשר לנושא הסדנא הנבחר.

 

השלב השלישי בארגון סדנא ליום הולדת – שלב היצירתיות

בשלב זה אתם צריכים לבנות את הסדנא בזמן שאתם מסתכלים על החומרים שאספתם. החומרים שיהיו מולכם יאפשרו לכם לפתח את היצירתיות ולחשוב לעומק מהו האופן שבו אתם תערכו את הסדנא. אם למשל בחרתם בסדנת אופנה, אתם יכולים לאפשר לאורחים שלכם ללבוש בגדים בסגנונות שונים ובסוף לערוך תצוגת אופנה שתראה לכולם את הסטייל ההורס שיש לכל אחד מהאורחים.

 

עניין שחשוב שתדעו – זה לא מתאים לכל אחד

חשוב לנו לציין שארגון סדנא ליום הולדת לא מתאים לכל אחד. אין מה לעשות, יש מי שנולדו עם מוח יצירתי ויש מי שנולדו עם מוח שעוסק בחישוב מספרים ותחומי עניין אחרים. אם אתם מרגישים שאתם לא בנויים לזה, אל תלכו עם הראש בקיר. תפנו אל אנשי מקצוע שעבירים סדנאות שמתאימות לסגנון שבחרתם (אתם יכולים פשוט ליישם את השלב הראשון בלבד). כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקיימים יום הולדת עם סדנא ייחודית ואיכותית, כזו שתאפשר לאורחים שלכם וגם לכם ליהנות מכל רגע.

 

כמה מילים לפני סיום

רגע לפני שהמדריך נגמר, חשוב לנו לאחל לכם שתהיה לכם את הסדנא המקורית ביותר (ולא משנה אם אתם תארגנו אותה או גורם מקצועי אחר). מזל טוב! להתראות בשמחות!

עוגת יום הולדת

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »
מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג

קראו עוד »