על מה כדאי לנו להוציא את כספי החברה באירוע סוף שנה?

מחול השדים של סוף השנה מכניס ללחץ את כל המערכת, זה אמנם מצב טוב שבו יש כסף שחייבים להוציא ורק צריך להחליט על מה. מרבית וועדי העובדים, החברות והארגונים, מחליטים לקיים אירוע גדול לעובדים ולהוציא עליו את יתרת התקציב של השנה שעוד שנייה תחלוף. מעבר לקביעת המקום והמזון לאירוע יש לחפש את התכנים הטובים והמתאימים ביותר לקהל העובדים של החברה, כדי שאלה יצאו מהאירוע עם טעם טוב בפה ובתחושה שחשבו עליהם ועשו עבורם. להלן פרוט אודות האלמנטים החשובים שמרכיבים אירוע מוצלח, ובהם רצוי להשקיע.

 

בחירת תוכן לאירוע

אירוע בלתי נשכח הופך לכזה, על פי רוב, בזכות תוכן מצוין שנשאר בזיכרון זמן רב לאחר קיומו של האירוע. להלן שתי אופציות מובילות בכל הקשור לתוכן.

 

מוזיקה מאחדת ומחברת

אחת האופציות האהובות בקרב מרבית הקהלים היא מופע מוזיקלי של זמר, זמרת או להקה שהעובדים אוהבים. אם אינכם יודעים מי מתאים לעובדים שלכם ניתן בהחלט להעביר במייל הארגוני סקר בנושא. כמו כן, במידה ומדובר בעובדים שהנם אנשים שוחרי תרבות ואמנות, ניתן להזמין הרכב מוזיקלי ווירטואוזי שיקפיץ וידהים את הקהל. מוזיקה היא שפה שכולם מבינים, היא חוצה תרבויות, זהויות ושפות ולכן, מופע מוזיקלי מהווה תמיד אופציה מצוינת כתוכן לאירוע.

 

העולם מצחיק אז צוחקים

תראו לי אדם שלא אוהב לצחוק, כנראה שאין דבר כזה בכל העולם המוכר לנו. הומור תמיד היה ותמיד יהיה אלמנט מהנה ומחבר בין אנשים. לכן, מופע סטנד אפ לוועדי עובדים הנה אופציה מדהימה לכל אירוע וכמובן גם לאירוע סוף שנת כספים. לא קל להצחיק אנשים אולם, מופע סטנד אפ שמצליח לעשות זאת, יישאר חקוק בזיכרונם של העובדים למשך זמן רב ויוציא אותם מהאירוע, כמעט בוודאות, עם חיוך גדול על הפנים.

אבל זה לא מספיק, גם כשמדובר בסטנדאפיסט חשוב לבחור אמן נכון לעובדי החברה, להווי שלהם, לעולם התעסוקתי שלהם ולמקום ממנו הם באים. מצאו מכנה משותף בין העובדים והוא יוביל אתכם לבחירת מופע סטנד אפ שיתאים לכל העובדים שלכם.

 

מקום מושלם לקיום אירוע

אחד הדברים שחוצה ארגונים ואנשים ומהווה אלמנט בסיסי וחשוב להצלחת האירוע שלכם הנו, בחירת מקום יפה ומפנק לקיום האירוע. מרבית בני האדם אוהבים להגיע לאירוע שמתקיים במקום די מרכזי, קל להגיע אליו, והוא משדר יוקרה מפנקת ומזמינה. כחלק בלתי נפרד ממקום האירוע קיימת חשיבות גדולה לאיכות ומגוון המזון והשתייה שיוגשו לאנשים.

אדם שהגיע למקום יפה שגורם לו להרגיש חשוב, שיש בו אוכל מצוין ושתייה מעולה, יהיה שבע רצון וייהנה מכל רגע. תוסיפו לזה תוכן איכותי שיוסיף לשמחת החיים שלו, וקיבלתם אירוע מוצלח ובלתי נשכח.

 

לסיכום

השקעה במקום מפנק, מזון טוב, שתייה מגוונת ותוכן בלתי נשכח, הם ארבעת היסודות שאי אפשר להצליח בלעדיהם כשמדובר בהפקת אירוע לעובדים בפרט ובהפקת אירועים בכלל.

אירוע סוף שנה

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »
מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג

קראו עוד »