איך לבחור את הקוסם הנכון עבור יום ההולדת של הילד שלכם?

אם אתם יודעים כי אתם מעוניינים לבחור הפעלה עם קוסם ליום ההולדת של הילד שלכם, אתם בטח עומדים בפני השאלה כיצד לבחור את הקוסם לאירוע. הבחירה הזו מורכבת מכמה גורמים חשובים. המשיכו לקרוא וראו כיצד ניתן לבחור את הקוסם שיתאים לנו כמו כפפה ליד. 

 

איזה יום הולדת אתם חוגגים?

האם הילד שלכם יהיה בן 4 או שאתם בכלל מחפשים קוסם לבר מצווה? מדובר בשאלה הכרחית בבחירת הקוסם ליום ההולדת.

כמובן שקוסמים רבים יכולים להתאים את המופע שלהם לכל גיל, אך קיימים קוסמים מתמחים בקבוצת גילאים ספציפית. כאשר אתם מחפשים קוסם שימו לב כי אתם מגיעים לקוסם שיודע כיצד לעבוד עם שכבת הגיל הרלוונטית וכי יש לו ניסיון בימי הולדת לגילאים אלו.

לקריאה נוספת על קוסם ליום הולדת לכל הגילאים כנסו לאתר https://yago.co.il .

 

מה מיקום המופע?

האם אתם עושים את המופע בתוך הבית? בחוץ? וכמובן באיזה אזור בארץ? שווה לכם תמיד לחפש קוסם בסביבת הבית שלכם, אך לעתים גם קוסמים מאזורים מרוחקים יותר יוכלו להגיע לאירוע (כמובן בתוספת תשלום).

באזורים מרוחקים יותר תוכלו לראות שההיצע יהיה נמוך יותר, לכן תמיד שווה לבדוק גם עם קוסמים שנמצאים במרחק נסיעה.

 

חפשו המלצות על הקוסם

לקוסם טוב ומקצועי יהיו לרוב המלצות מפה ועד מחר. אם אתם מחפשים קוסם מנוסה חפשו אותו ברשת ובדקו מה אומרים עליו הלקוחות הקודמים שלו. כמו כן, נסו לברר מה היא ההכשרה של הקוסם והיכן הוא למד קסמים. קוסמים טובים הם קוסמים ששמים דגש על הכשרתם וממשיכים להתפתח וללמוד קסמים ייחודיים כל הזמן.

עוד דבר שצריך לשים אליו לב הוא הניסיון שיש לקוסם. קוסם שעובד במקצוע שנים רבות לרוב יהיה טוב יותר מקוסם חדש בתחום.

כאשר הקוסם מבצע את הקסמים בתדירות גבוהה הוא הופך למיומן יותר וכך קסמים מורכבים יכולים לבוא לו בקלות.

אם אתם רוצים שהמופע יהיה מרשים ויכלול קסמים מורכבים, בחרו קוסם בעל ניסיון רב.

 

חפשו סרטונים של מופע הקסמים

עוד דרך טובה להתרשם מקוסם הוא לראות אותו בפעולה. אמנים לא תמיד תוכלו להגיע פיזית ולראות את הקוסם מבצע קסמים מול עיניכם, אך במקרים רבים תוכלו לראות סרטונים מימי הולדת אחרים המתעדים את כישוריו של הקוסם. זוהי דרך מצוינת להתרשם גם מהקוסם עצמו וגם מהמופע אותו הוא מקיים.

כאשר אתם מדברים עם הקוסם בדקו איתו האם יש לו סרטונים להראות לכם, או לחילופין חפשו באינטרנט אחר סרטונים אלו.

 

יום הולדת שמח!

עכשיו אחרי שהבנתם למה חשוב לשים לב בעת בחירת הקוסם, נותר לכם לברר את זמינותו ולתאם את המופע. מקווים שלילדכם יהיה יום הולדת קסום!

קוֹסֵם

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »
מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג

קראו עוד »