קוסם או אמן חושים – מה הכי כדאי ליום הולדת?

שאלת השאלות כאשר אנו ניגשים לתכנן אירוע, נוגעת לתוכנית האומנותית. יש מגוון אטרקציות שתוכלו לבחור שיהיו מסמר האירוע שלכם, אך חשוב לעשות את הבחירה הנכונה ביותר. בחירה במופע קוסמות או של אומן חושים, היא בחירה יצירתית ומחוץ לקופסה, שמבטיחה ערב מהנה ומרתק. אך מדובר בכל זאת בשתי אסכולות שונות, לכן ננסה במאמר זה לענות על השאלה- מה הכי כדאי ליום ההולדת?

 

תכנון יום הולדת

תכנון אירוע מיוחד כמו יום הולדת חייב להיעשות בדיוק רב. אתם רוצים להפיק אירוע שייזכר לזמן רב, ולשם כך תצטרכו לבצע בחירות נכונות רבות, שיבטיחו לכם יום הולדת מושלם. מלבד בחירת חלל האירוח, הסוד להצלחת האירוע טמון כמובן ברשימת המוזמנים שבניתם. לפי האורחים ייקבע גם התפריט הקולינרי לערב, המוזיקה שתתנגן ברקע, ומעל כולם- התוכנית האומנותית. ננסה להבין מה מציעים הקוסם ואומן החושים, ולפיכך תוכלו להחליט.

 

מופע קוסמות

מופע קוסמות מחזיר אותנו אל הימים בהם היינו צעירים והוזמן להופיע קוסם באירוע בו נכחנו. אין ספק שההתרגשות אחזה בנו כאשר הוא ביצע את קסמיו, אך האם זה רלוונטי מעבר לילדות? נכון, עולם הקוסמות המסורתי נשען בעיקר על קסמים ילדותיים במידת מה, אך קוסם למבוגרים מביא עימו את הטוויסט הדרוש לקסמים הקלאסיים ומפיח בהם רוח ואנרגיה חדשה.

 

מופע של אומן חושים

אומן חושים נקרא בין היתר גם מנטליסט או קוסם למבוגרים. הוא לא יגיע אליכם עם ערכה לניסור מתנדבים מהקהל, אבל הוא יספק לכם חוויה מרתקת שתישאר איתכם זמן רב. המנטליסט יוצר בעצם אשליה של חוש שישי, וסוחף את הקהל יחד אתו אל עולמות העל חושי. בעזרת טכניקות כמו ניתוב לשוני פסיכולוגי וסוגסטיה, אומן החושים יוצר רגעים מדהימים הקשורים בטלפתיה, יכולת חיזוי העתיד, העברת זרמי אנרגיה בין מתנדבים מהקהל וקריאת מחשבות. מדובר בחוויה חד פעמית, עשירה בהומור ובידור, מה שיהפוך את יום ההולדת לבלתי נשכחת.

 

ההבדל בין קוסם לאומן חושים

עיקר ההבדל בין מופע קוסמות למופע של אומן חושים, הוא באופי המופע. מופע של אומן חושים באופן טבעי מתאים לקהל מבוגר יותר, הוא משתמש בעיקר ביכולותיו להשפיע על הקהל ומבצע עליו את רוב קטעי המופע, בעוד קוסם מבוגרים נעזר בחפצים ממשיים בגדלים שונים ועוסק בהסתרתם, העלמתם ובאופן כללי שם דגש על אחיזות עיניים ואשליות במה.

 

מה הכי כדאי ליום ההולדת?

קשה לענות בוודאות על שאלה כזו, אך התשובה נעוצה, כמו תמיד- באופי האירוע ורשימת המוזמנים. אם מדובר ביום הולדת לילדים, בהערכה גסה עד גיל המצוות, מופע קוסמות תהיה בחירה נהדרת ומוצלחת. אם אתם מארגנים יום הולדת למבוגרים, כמו יום הולדת 50 של אבא או 80 של סבתא, הזמנת אומן חושים לאירוע תהפוך אותו למרתק, מרגש וייחודי.

קוסם בהופעה

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »
מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג

קראו עוד »