עבור אילו אירועים מתאימה הופעת אמן חושים?

קבלו קסם, אנחנו עומדים לקרוא את המחשבות שלכם דרך המחשב, אפילו שאנחנו לא מכירים אתכם. בדיוק עכשיו אתם שואלים את עצמכם – לאילו סוגי אירועים בכלל מתאים להזמין אמן חושים? מה זה בכלל אמן חושים? אז מיד נענה… 

 

רגע, מיהו בכלל אמן חושים?

דבר ראשון שצריך להיאמר – קוסם ואמן חושים הם מקצועות שונים. אמן החושים לא יחצה את אשתך לשניים (גם אם ממש תרצה), וגם לא יעלים את בעלך (גם אם ממש תבקשי).

ועכשיו ברצינות – אמן חושים מתמחה ברגשות האנושיים של כולנו, וגורם לנו לשטות במוח שלנו בדרכים מגוונות – דרך טלפתיה, קריאת מחשבות ועוד שיטות רבות. כל אחד שאומר לאמן חושים "עליי זה לא יעבוד, אני מכיר את הטריקים שלך", נופל בסוף קורבן למוח של עצמו.

 

נשמע נחמד. אבל לאילו אירועים מתאים להזמין אמן חושים?

הסברה הרווחת היא שאמני חושים מתאימים אך ורק לאירועים לילדים – ימי הולדת, מסיבות סוף שנה בכיתה או אירוע בר/בת מצווה. האמת היא שאמני חושים מתאימים לכל הגילאים, או כמו שכתוב בשפת משחקי הקופסא: מתאים לגילאי 3-99.

אמן חושים לאירוע הוא בעצם אמן חושים לכל אירוע כמעט – בין אם ליום גיבוש במשרד ("תקרא את המחשבות של הבוס, הוא נותן לי העלאה בקרוב?"); שמחות במשפחה ("חייבת לדעת מה חמותי חושבת עליי באמת"); או יום הולדת 70 לסבתא רחל ("תעביר לנכדה שלי בטלפתיה שתמצא כבר חתן"); אמן החושים מתאים את עצמו לקהל היעד ויודע לכוון את ההופעה לפי האנשים שמולו.

 

אז למה שנזמין דווקא אמן חושים?

אמן חושים משאיר טעם של "וואו", גם שבוע ושבועיים לאחר ההופעה. בשולחן השבת שלאחר ההופעה, תוכלו למצוא את עצמכם אחרי הקידוש זורקים עקיצה לאמא: "איך הוא קלט שחשבת על המילה 'רקפת'? זה עד עכשיו שורט אותי". והיא תחזיר לך באותו המטבע: "ואיך הוא שתל את המחשבה שלך אצל אבא?"

בקיצור, מדובר על חוויה מדהימה, שנותנת מקום לשתף את כל האורחים, כך שה"שואו" לא יתפספס לאף אחד מתחת לאף. הופעת אומנות חושים תשאיר אצלכם חותם – כזה שאסור להחמיץ. תשאלו את האבא ששתלו אצלו במוח את המילה "חריימה" כשאמן החושים ביקש מהבן שלו שיחשוב על מילה רנדומלית לחלוטין ולא יגלה לאף אחת מהי.

 

אוקיי, השתכנעתי. מה עושים עכשיו?

פשוט מוצאים אמן חושים מומלץ ופונים אליו (הצעד הראשון הוא שלכם ולא בטלפתיה). לאחר יצירת הקשר, שלב הציפיות ומתן המידע חשוב לטובת המופע, לשני הצדדים. העלאת שאלות לקראת המופע, קבלת מידע כללי על הקהל שעתיד להגיע וכו' – על מנת שהמופע ישאיר חותם ככל הניתן.

תוכלו לספר לאמן החושים על אנשים מסוימים בקהל (בעלי השמחה, אנשים מרכזיים בעבודה וכו'), וכך לשים עליהם את הזרקור המגיע להם. אמן החושים יבנה את ההופעה בהתאמה אישית, וכך תקבלו את המופע המתאים ביותר עבורכם.

 

לסיכום

מופע אמנות חושים יעניק לכם את האירוע המושלם – מצחיק, מדהים ואינטראקטיבי. וכן, קראנו שוב את המחשבות שלכם – בחרתם להזמין אמן חושים לאירוע הקרוב.

אמן חושים לאירוע

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »
מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג

קראו עוד »