הזמנתם אמן חושים? כך תהיו מוכנים

אנשים רבים חוגגים בבית או בגינה הפרטית אירועים וימי הולדת עם חברים ומשפחה ומשדרגים אותם עם הופעה של אמן חושים או מופע אחר.

הזמנתם אמן חושים? המאמר יפרט כיצד להתכונן לערב המיוחד.

 

כיצד תתכוננו לערב עם אמן חושים?

כאשר חוגגים ערב מצומצם עם החברים והמשפחה ויש בבית גינה או חצר ניתן לחסוך הוצאות על השכרת מועדון או אולם ולחגוג בבית. גם אירועים בשטח יכולים להיות בקונספט כזה בהתאם לצרכים שלכם. ביחד עם זאת כאשר מזמינים אמן חושים לערב כזה צריכים להתכונן ולהתארגן מראש על ציוד על מנת שהאירוע יהיה מוצלח. בראש ובראשונה יש לדאוג לשולחנות וכיסאות בהתאם לכמות המוזמנים. שנית, לא חובה אך מומלץ להתקין במה או לדאוג לשטח מרוצף ובולט עליו יופיע אמן החושים. ביחד עם זאת ציוד הגברה להשכרה הוא הכרחי. כדי שכולם יוכלו לשמוע את האמן ואת המוסיקה של המופע או מוסיקת רקע ניתן להשכיר בידורית או מערכת הגברה הכוללת רמקולים איכותיים, מיקרופון, מיקסר לסאונד איכותי ועוד. במידה ואין לכם נקודת חשמל קרובה תזדקקו גם לכבל מאריך או לגנרטור על מנת לחבר את מערכת ההגברה, התאורה ושאר מכשירי החשמל.

 

כיצד לשדרג ערב עם אמן חושים?

מופע של אמן חושים לוקחת כשעה ולכן יש להוסיף תוכן נוסף לערב המהנה וכמובן כיבוד. אין צורך להזמין מופע נוסף אבל אם כבר השכרתם מערכת הגברה תוכלו לארגן ריקודים לאחר המופע או קריוקי ואז רק להצטייד גם במחשב קריוקי, מסך ומקרן. בנוגע לכיבוד, סדרו בופה על גבי שולחנות ארוכים עם מפה, כדי שכל אחד יוכל לבחור את האוכל האהוב עליו ולאכול. ניתן לבקש מכל אחד להביא מאכל מסוים במידה ומדובר על משפחה וחברים קרובים או להתארגן כספית ולקנות ביחד בשרים על האש. אפשרות נוספת היא להשכיר דוכני מזון להפעלה עצמית שיהיו נגישים לאורך כל האירוע כדי לספק למוזמנים מזון. במידה ואתם מעוניינים להשקיע באירוע ויש לכם תקציב לכך, תוכלו להזמין קייטרינג איכותי עם מלצרים ולהגיש את האוכל בשולחנות או אפילו שף פרטי שיבשל לכם ולאורחים שלכם.

 

עיצוב מקום האירוע

בין אם תתקינו במה ובין אם תתחמו את מקום ההופעה של אמן החושים, כל מתחם האירוע צריך להיות מעוצב ומרשים ואין לזלזל בכך. העיצוב יכול להוסיף המון לאירוע. למשל, תליית גרילנדות צבעוניות לתאורה יוסיפו המון. מבחינה פרקטית ובמידה ומדובר על ערב חמים במיוחד על תשכחו להצטייד גם במאווררים או מצננים. בחורף כשמזמינים אמן חושים ניתן לחמם את המקום באמצעות פטריות חימום ולהשכיר אוהל לאירועים כדי להימנע מרוחות וגשם. בכל מקרה חשוב לתת דגש לקישוט המקום באמצעות סידורי פרחים, בלוני הליום, כלים דקורטיביים, מחצלות, פינות ישיבה, יריעות בד ואלמנטים נוספים המתאימים לכם.

 

קלפים

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »
מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג

קראו עוד »