4 טיפים לבחירת מתנפח להשכרה לאירועים פרטיים

עורכים אירוע פרטי? רוצים להביא אטרקציה שתשמוט את הלסתות של כל הילדים הנוכחים במקום? אם כן, התשובה היא ללא ספק מתנפחים להשכרה.

המתנפחים מהווים אטרקציה נפלאה עבור ילדים. הם מעסיקים אותם לאורך זמן, גורמים להם לפרוק את מנת המרץ והאדרנלין היומית ומסייעים להם ביצירת היכרויות וגיבוש יחד עם חברים.

ישנם מגוון סוגים של מתנפחים, כאשר כל אחד משמש למשהו אחר.

אם אתם מתכננים אירוע פרטי בקרוב, ורוצים להביא מתנפח להשכרה עבור הילדים שלוקחים חלק, עליכם לחשוב באיזה מתנפח לבחור. כדי לסייע לכם בבחירה, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם בדבר.

 

בדקו שהמתנפח מתאים בגודלו למקום האירוע הפרטי

בכללי, מתנפחים להשכרה נפרשים על פני שטח לא מבוטל, ולכן צריך מראש לדאוג למקום פתוח ורחב, שבו ניתן יהיה למקם את המתנפח לא בצפיפות או בדוחק. אם אתם עורכים את האירוע הפרטי שלכם בגן ציבורי, בפארק או במדשאה, צריך לקבל קודם כל אישור רשמי מהרשות המקומית להצבת גנרטור במקום (השימוש בגנרטור הוא הכרחי לשם הפעלת המתנפחים).

כאשר אתם בוחרים במתנפח, חשוב לשים לב למידות ולגודל שהוא תופס בחלל. הדבר יסייע לכם במניעת אי נעימות ביום האירוע, במידה והמתנפח יהיה לא פרופורציונלי ביחס לשטח שעומד לרשותכם.

 

בחרו במתנפחים להשכרה מחברה מסודרת ומוכרת

חשוב לוודא שהחברה ממנה השכרתם את המתנפחים הינה מוכרת ופועלת על פי חוק, כך שיש אישורים על כך שהמתנפחים עומדים בתקנים. מתנפח בעל תקן יבטיח את בטיחות ילדיכם, משום שזוהי גושפנקא לכך שהמתנפח אושר כבטיחותי לשימוש ושאין כל סכנה בו. כמו כן, חברות מסודרות שולחות בדרך כלל מפעיל מטעמם, אשר מסייע בהפעלת הציוד ובשמירה על הסדר במהלך השהייה השוטפת של הילדים במתקן.

 

בעת איסוף המתנפח- ודאו שהוא תקין

כשאתם מגיעים לאסוף את המתנפח מחנות המתנפחים, דאגו לדרוש הסבר מהעובדים במקום אודות אופן השימוש. כדי להבטיח את תקינות המתקן, כדאי אף לפרוס אותו מולם ולוודא שאין בו פגמים כלשהם שיהוו איום על בטיחות הילדים. לאחר שנשאתם איתכם את המתנפחים ואת יתר הציוד, הקפידו לפעול לפי ההנחיות שנמסרו לכם מהחברה. ההתנהלות הזו ביום ההשכרה תסייע לכם בשמירה על בטיחות המשתתפים, ותמנע הפתעות לא נעימות.

 

ודאו שהמתנפחים שאתם מזמינים תואמים את גילאי הילדים

ההגדה 'ילדים' היא רחבה למדי, וכוללת בתוכה שכבות גיל שונות, כאשר לכל אחת מהן מתאימים מתנפחים אחרים. למשל, מגלשה מתנפחת פחות תתאים לילדים קטנטנים בני שנה. על כן, כאשר אתם בוחרים במתנפח, ספרו לנציג מטעם החברה מהם הגילאים הצפויים לנכוח באירועים הפרטיים. סביר להניח שהוא יידע להתאים לכם את המתנפח האידיאלי, אשר יהיה גם אטרקטיבי מספיק וגם בטיחותי לשכבת הגיל אליה אתם מייעדים את המתנפח.

 

מתקן שיווי משקל

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »
מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג

קראו עוד »