מדריך מהיר ופרקטי לבחירת מתנה לעובד ביום העצמאות

אומר יום העצמאות ולמה אנחנו בעצם חוגגים אותו?

יום העצמאות או יום "העל האש הלאומי" כמו שחלקנו היו מכנים את יום העצמאות כיום, הוא יום חגיגי ושמח.אנו חוגגים את יום ההולדת של המדינה מסיום המנדט הבריטי בה' באייר תש"ח , 1948.

השנה מדינת ישראל תחגוג 73 שנה של עצמאות וריבונות איתנה. במהלך יום העצמאות קיימים טקסים מושקעים מאוד, הטקס הגדול ביותר הוא טקס הדלקת המשואות בהר הרצל.

לצד הטקסים הגדולים קיימים מנהגים ואירועים עממים אשר ייחדו את יום העצמאות לאורך השנים.

יום העצמאות עצמו יום שבתון כך שרבים מהישראלים העצמאים מנצלים את היום לנפוש ולעשות מנגלים בפארקי רשות הטבע והגנים, פיקניקים ובפארקים הלאומיים.

אנו, המעסיקים , רק מחכים לחגים כדי לפנק את העובדים שלנו ולתת להם את תנאי העבודה בחרנו בשבילכם 7 מתנות ייחודיות על מנת שתבחרו את המתנה המפנקת ביותר עבור העובדים שלכם לכבוד החג בכחול לבן:

 

  1. שש – בש:

המשחק הקלאסי שמאפיין אותנו כישראלים בצורה החזקה ביותר.  אין ישראלי שלא יודע לשחק, ואם יש כזה ? עדיין לא מאוחר ללמד!! רצוי למתג את השש-בש בשם ולוגו החברה שלכם. מתנה זו מתאימה לעובדים, מנהלים ולקוחות החברה ! פנקו את עובדיכם במתנה כחול לבן עם אחד המשחקים שמעצבים את התרבות הישראלית אשר תאפשר להם לצאת עם המשחק לגנים הלאומיים ולפרסם את החברה שלכם ברשות הרבים.

 

  1. קרש חיתוך:

כבר אמרנו שרובנו מכנים את יום העצמאות כיום "העל האש הלאומי". מה צריך יותר מקרש חיתוך וסכין איכותית על מנת לחגוג את החג בצורה הכי מקצועית שיש.

המתנה מתאימה לעובדים וללקוחות חשובים. הסט המרענן מאפשר חוויה קולינרית מטריפה חושים שתשאיר את הלקוחות, העובדים ובני משפחותיהם פעורי פה…

 

  1. צילייה לים:

ימים חמים אלו מביאים את רוב הישראלים לחופי המדינה המפנקים.  הטרנד שסוחף את כל העולם הגיע לישראל וממלא את חופי המדינה מהצפון ועד הדרום.. הציליה משמשת מתנה מקורית ונפלאה לעובדים וללקוחות החברה לרגל יום העצמאות.

 

  1. סט אביזרי יין

אין זמן לא טוב ליין טוב. מארז אביזרי יין הוא פתרון מעולה בשביל העובדים והלקוחות שלכם. ניתן לשווק את שם החברה על המארז ובמהלך האירוע המשמח של עובדיכם ולקוחותיכם יתנוסס שם ולוגו החברה, מה שיגרום לדעת קהל חיובית עבור החברה שלכם ויציב אותכם כחברה במרכז החגיגה.

 

  1. דגל ישראל לרכב – כריש:

במהלך החג ובימים שלפני ואחרי החג רבים הישראלים אשר מקיימים את המנהג הייחודי לחג שהוא תליית דגלי מדינת ישראל על המכוניות ועל הבתים. במהלך החג ניתן להסתובב ברחובות ולראות מסביב דגלים תלויים בכל מקום. באמצעות דגל הכריש אשר תלוי עם שם החברה שלכם על הרכב של העובד שלכם או של הלקוח שלכם תהיו בטוחים שתוסיפו רבות להכרת החברה שלכם. מתנת דגל ישראל הוא מתנה קלאסית לעובדים לכבוד יום העצמאות.

בנוסף לכך, קיים ערך מוסף בקניית מתנה זו. הערך המוסף שבו הילדים של עובדיכם ולקוחותיהם יוכלו לגדול ולהתחנך לצד הדגל של מדינת ישראל.

 

  1. 6. עציץ בפחית גינת תבלינים:

גינת תבלינים היום כיום קיימת כמעט בכל בית וחצר במדינת ישראל. כי יש יותר כיף מלתבל את המאכלים של יום העצמאות בתבלינים שאתה מגדל בחצר הבית?

התבלינים יכולים להיות נענע, רוזמרין, מרווה, טימין וכו'. ניתן גם לקשט את המשרד שלכם בעציץ בפחית של תבלין מסוים. באמצעות תבלינים במרד ניתן להשיג ריח טבעי וקסום של הטבע אשר יגרום ליום של העובדים והלקוחות שלכם להריח הרבה יותר טוב.

 

  1. 7. יודאיקה:

למה לא לחגוג את יום העצמאות הישראלי באמצעות אביזרים ישראלים ויהודים? יודאיקה משמעותה ביהדות ומגדירה את כל סוגי האמנות היהודים.

המסורת היהודית כוללת מספר רב של חפצים שונים ומגוונים אשר היו בשימושו של העם היהודי לאורך השנים. לדוגמא: מנרות שבת, שופרים , טליתות וכ'ו ועד למגיני הוקרה ומדליות עם סממנים יהודיים, אופציה זו של מתנה יהודית זו יכולה להיות מרגשת מאוד כאשר בוחרים את החפץ נכון ומתאים לקהל של עובדים קצת יותר מסורתי. אופציה מקורית ומשמעותית מאוד למתנה בשבילכם ליום העצמאות!

 

אז איך נבחר את המתנה המושלמת?

חיינו מלאים באירועים ומועדים לשמחה. מתנה טובה ואיכותית מותאמת ללקוח אשר משווקת את שם ולוגו החברה היא מתנה אשר תגרום לרווחי החברה שלכם לעלות בצורה קיצונית.

כי מי לא רוצה לקבל סט אביזרי יין טוב או קרש חיתוך לשים עליו את הסטייקים או שש-בש ישראלי או צלייה לימי השמש החמים של החודש.

קיים מבחר רחב של מתנות מפנקות בשוק. עליכם רק לבחור את המתנה שלדעתכם ישתמשו בה מספר רב פעמים על מנת תמיד לשים את שם החברה במהלך האירוע והיום השמח והעצמאי הקרב ובא.

 

זיקוקים יום עצמאות

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »
מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג

קראו עוד »