מה עדיף – חליפה שחורה או לבנה לחתונה?

חתונה היא אחד הרגעים המרגשים והמשמחים ביותר בחיינו ומהווה התחלה של פרק חדש בחיים.

כשאנחנו נמצאים במרכז העניינים, מוקפים בחברים קרובים ובני משפחה, חשוב לנו כמובן להיראות 'טיפ-טופ' ולבחור בצורה הכי מתאימה את חליפת החתן.

אז מה עדיף – חליפה שחורה או לבנה?

 

חליפה מושלמת ליום מרגש

ברגע החתונה, לאחר שכל ההכנות הסתיימו- האוכל מוכן בעמדות, הטבעות מוכנות והאורחים מקיפים אתכם, נותר לכם רק להתרגש מהאירוע המיוחד בחייכם. אמנם הנטייה היא להתמקד בכלה ובשמלה הבולטת בתפארתה וייחודיותה, אך לא פחות חשוב מכך, גם החתן יכול להבליט את עצמו במראה נוצץ ויוקרתי.

כבר שנים רבות שחליפות חתן היו האופציה המועדפת על חתנים רבים ברחבי העולם, וניתן להבין זאת די בקלות. חליפה שנתפרת במיוחד עבורכם, בדיוק על פי מידות ומבנה הגוף שלכם, תחמיא לכם בצורה הכי אופטימלית שאפשר ותגרום לכם לא רק להיראות מעולה, אלא גם להרגיש מצוין.

 

סגנונות וצבעים שונים

בעידן המודרני בו אנו חיים, השפע נוצץ ובולט בכל פינה, כשלרשותנו עומדים מבחר פריטים מכל מין וסוג בכמויות בלתי נגמרות. בדומה לכך, גם בעולם החליפות ניתן לראות התפתחות מהותית בסוג החליפות, שיטות התפירה, סגנון החליפות והצבעים הקיימים.

אז אמנם, כיום ניתן למצוא חליפות חתן שונות בכל צבעי הקשת, אך צבעי השחור ולבן עדיין נשארו הצבעים המסורתיים והנפוצים ביותר. צבעי השחור והלבן מקושרים בקשר הדוק וכמעט בלתי ניתן להפרה, עם המראה היוקרתי, המרשים והמכובד ולכן אך טבעי שההתלבטות שלנו לגבי צבע חליפת החתן תהיה בין חליפה בצבע שחור לבין חליפה בצבע לבן.

 

חליפות חתן בצבעים שחור ולבן

בעוד שחליפות חתן שחורות הן מאוד מסורתיות ונפוצות מאז ומעולם, הרי שבשבים האחרונות חליפת חתן לבנה הפכה לטרנדית מאוד, כאשר ניתן לראות גם כוכבים הוליוודיים מפורסמים לובשים חליפות לבנות לאירועים רשמיים.

הצבע הלבן מגלם בתוכו שני מסרים וסגנונות עיקריים, היכולים לעזור לכם לשקול את אפשרות הבחירה בצבע הלבן- מצד אחד הוא לא צבע שמרני מידי, ומצד שני גם לא צעקני מידי. בנוסף, בחירה בצבע לבן תוכל להתאים גם לשמלה הכלה הלבנה.

 

אז מה עדיף- חליפה שחורה או לבנה?

אמנם אין תשובה חד משמעית לשאלה זו, אך באמצעות כמה הגדרות ומאפיינים נוספים שלכם, תוכלו להחליט עד כמה הצבע השחור או הלבן אכן יתאים לכם באופן מעוצב ומחמיא.

לצבעים אלו ישנה השפעה ויזואלית על תפיסתנו את האדם הלובש אותם כשמן או רזה. כך, הצבע השחור נתפס כצבע 'מרזה' בעוד שהצבע הלבן נתפס כצבע 'מרחיב' יותר. על בסיס זה, תוכלו לשקול בהתאם למבנה גופכם, איזה צבע הכי יחמיא לכם.

כמו כן, לגוון העור שלכם יש תפקיד לא פחות חשוב בהתאמת צבע החליפה אליכם. לחתן בעל גוון עור בהיר, תחמיא יותר חליפה בגוון כהה יותר בעוד שעבור חתן בעל גוון עור כהה, תחמיא יותר חליפה בגוון בהיר.

 

סידור עניבה

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »
מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג

קראו עוד »