מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג להם. ככלל, במסגרת פעילותו, עוסק המנטליסט בשפה לא כתובה ויש ו את היכולת לפרש שפות גוף של אנשים הנמצאים מולו ובהתאם לכך, לפעול. בהופעותיו, המנטליסט משלב בד"כ את פעולותיו הפנומנליות יחד עם הומור ובכך מעשיר את המופע ויוצר חוויה מרהיבה עבור הקהל.

 

כיצד פועל המנטליסט?

מנטליסט מבצע פעולות שונות באמצעות כוח המחשבה, כך שהוא גורם לקהל הצופה בו להאמין שהוא ממש חוזה את העתיד לבוא. הוא לא יודע מה האדם שמולו חושב, אלא באיזה אופן הוא חושב ובהתאם לכך, הוא יכול לכוון את פעולותיו. המנטליסט מבצע טריקים שונים תוך תחכום וזריזות מחשבה ובאמצעות תרגילי ידיים זריזים, כאשר המטרה היא ליצור אשליה מסוימת בעיני הצופים. לרוב, פעולותיו של המנטליסט מתבצעות על חפצים, קלפים ועצמים שונים.

 

הופעותיו של המנטליסט

לרוב, הופעותיו של המנטליסט הינם מרתקים מאוד והן כוללות פעילויות המבוססות על זריזות ידיים, כך שהצופים בהופעה אינן מצליחים להבחין בדרך המבוצעת ע"י המנטליסט, שבאמצעותה הוא מגיע לתוצאות שאליהן כיוון.

חלק מהתרגילים המבוצעים ע"י מנטליסט, מבוססים על קלפים, אשר כוללים טריקים שונים של ערבוב הקלפים ובחירת קלף זהה לקלף אחר הנבחר ע"י מתנדב, אשר גורמת לתדהמת הקהל.

הופעותיו של המנטליסט יוצרות סקרנות בקרב הצופים, באופן כזה שהם נשארים מרותקים במהלך כל ההופעה ונדהמים מהתרחישים השונים שמציג בפניהם המנטליסט. ככלל, קשה ואף בלתי אפשרי להבין איך המנטליסט מצליח לבצע את התרגילים השונים, שכן, לרוב מדובר במהלכים מתוכננים של המנטליסט, שרק הוא יכול להבין.

 

באילו אירועים ניתן לצפות במנטליסט?

באופן כללי, מנטליסט עשוי להופיע במקומות שונים, בין אם זה בשדרה מסוימת ברחוב, בין אם זה בבית פרטי ובין אם זה באולם אירועים גדול. בהקשר לאירועים, מנטליסטים שונים מופיעים  באירועים פרטיים או ציבוריים, כאשר המטרה היא להעביר את ההופעה לקהל הצופה. מעבר לכך, ניתן לצפות בהופעות של מנטליסטים גם בתוכניות טלוויזיה.

 

בחירה במנטליסט מומלץ

אם הנכם מתכננים לקיים אירוע פרטי מסוים, כגון: יום הולדת, בר מצווה וכד' ואתם מעוניינים לשלב באירוע גם הופעה של מנטליסט, ההמלצה היא לבצע בדיקות בנוגע למנטליסטים מקצועיים ואפילו מומלצים, לנסות לקבל חוות דעת בנוגע למנטליסט מקצועי ומבין האפשרויות, תבחרו בזה שיענה על קריטריונים חשובים, כגון: רמת המקצועיות שלו, התוכן שהוא מעביר בהופעותיו, רמת הכימיה שהוא יוצר עם הקהל ועוד.

 

לסיכום

המנטליסט, אשר מבצע פעולות המבוססות בעיקרן על טלפתיה, קריאה של שפת גוף או מחשבות ואומנות חושים, מופיע בד"כ באירועים שונים וביניהם, גם באירועים פרטיים. בכדי לשדרג אירוע פרטי ולהכניס בו עניין, ניתן להזמין מנטליסט מקצועי, שיופיע בפי האורחים ויגדיל עבורם ועבורכם את רגעי השמחה וההתרגשות שבאירוע.

 

מנטליסט עם ערימת קלפים

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »