מה צריך להיות כלול בחבילת מתנפחים לעסקה משתלמת?

מתנפחים זוהי דרך מקורית ומהנה לחגוג יום הולדת או מסיבת סוף שנה לכיתה.

על מנת שהעסקה תשתלם רצוי לרכוש חבילת מתנפחים הכוללת אלמנטים נוספים.

המאמר יפרט מה צריך להיות כלול בחבילת מתנפחים לאירוע.

 

חבילת מתנפחים משתלמת

מתנפחים להשכרה ברוב החברות הם עסק שמציע מבצעים וחבילות משתלמות שונות שיש לבדוק לפני שמזמינים אותם. נניח והחלטתם להזמין רק מתנפח אחד אך באותו מחיר ניתן לקבל עוד מתנפח, לא יהיה משתלם יותר? ניתן למצוא מבצעים כמו: מתנפח גדול ו-2 קטנים יותר, עסקת מתנפחים הכוללת גנרטור, 3 מתנפחים ודוכני מזון או הכל כלול. ישנן חבילות המשלבות השכרת פינות יצירה עם שולחנות וכיסאות מתאימים לילדים, מצנח הפעלה, כבל מאריך וגנרטור, מתנפחי מים ביחד עם מתנפחים יבשים, השכרת בלוני הליום ועוד. ככל שהחבילה תכלול יותר אלמנטים ובזול, כך היא תהיה משתלמת יותר.

 

בחירת החבילה הנכונה

כאשר אתם בוחרים בחבילת מתנפחים לאירוע שלכם תצטרכו לבחור אותה על פי הצרכים שלכם. אם יום ההולדת בחצר הבית ויש לכם אפשרות לחיבור לחשמל וכבל מאריך, לא תצטרכו חבילה הכוללת גנרטור וכבל מאריך. אם יש לכם בחצר בריכה עדיף שתבחרו חבילה של מתנפח מים בבריכה ומתנפח יבש מחוצה לה. אם אתם מקיימים אירוע כיתתי או יום הולדת בפארק ולא רוצים להתעסק עם הכנת הכיבוד והקניות, בחרו בחבילה הכוללת מכונות מזון כמו: נקניקיות, פופקורן וסוכר וכך תורידו מהעומס של הפקת האירוע. לפיכך, לפני שמשכירים מתנפחים צריכים לדעת מה הצרכים שלכם ולבדוק בהתאם חבילות אטרקטיביות.

 

מתי העסקה תהיה משתלמת?

עסקה משתלמת היא עסקה הנעשית עם חברת השכרת מתנפחים לא רק שמציעה חבילות משתלמות מבחינת המחיר. המתנפחים וכל האלמנטים האחרים אותם היא מציעה צריכים להיות איכותיים, מתוחזקים ואמינים. כלומר, לא יהיה משתלם להשכיר למשל מתנפחים וגנרטור בזול אם הם לא יהיו תקינים ובטיחותיים. לכן יש לשים לב ממי רוכשים את החבילות ולקבל המלצות על החברה המתאימה. בנוסף, חשוב לוודא האם המתנפחים קלים לנשיאה ולהובלה ברכב הפרטי, האם החברה מספקת הובלה או משלוח, האם קל לתפעל אותם, האם הם נושאים תו תקן וגם מבחינת החיצוניות שלהם הם צריכים להיות ראויים. הכוונה היא לא לקבל בלאי או עיצוב ישן מכיוון שהמחירים זולים, אלא לקבל איכות.

 

איזו חבילה הכי תשתלם לכם?

בדרך כלל החבילה המשתלמת ביותר לאירועי יום הולדת או מסיבות סוף שנה היא זו הכוללת לפחות 3 מתנפחים, גנרטור ודוכני מזון. ידוע שהפקת אירועים מסוגים אלו הם מורכבים ומחייבים לא מעט הכנות. לפיכך, מלכתחילה תכננו אירוע בו לא תצטרכו להוציא הרבה אנרגיות על ההפקה שלו אך עדיין לקבל אירוע ייחודי ומרשים. לסיכום, חבילת מתנפחים היא פתרון אידיאלי במיוחד כשמדובר בילדים.

 

מתקן קפיצה

אולי תאהבו גם את

ביצועי טלפתיה
הופעת טלפתיה בלתי נשכחת

מרגישים לפעמים שחברים שלכם יכולים לקרוא לכם את המחשבות? יש אנשים שהפכו את זה למקצוע. אומנות הטלפתיה היא אומנות שריתקה אנשים במשך מאות שנים ועד

קראו עוד »
מנטליסט תותח לאירוע פרטי

כשמדברים על אומנות חושים, אי אפשר שלא להתייחס למנטליסט, כחלק מהמכלול. מנטליסט מבצע פעולות שונות בזריזות ידיים אשר גורמת לתדהמת הקהל ולהתפעלותם מהמופע שהוא מציג

קראו עוד »