3 סוגי המנעולים הנפוצים בארץ

לפני כמה ימים קיבלנו הודעה מגולש שעוקב אחר המדריכים שלנו באופן קבוע. הגולש ביקש לדעת פרטים אודות סוגי המנעולים הנפוצים ביותר בארץ. בקשה ייחודית זו גרמה לנו לצאת למסע מקיף שכלל חיפוש אחר סוגי המנעולים הללו. לאחר שסיימנו לערוך את הבירור, חזרנו עם 3 מנעולים שכל אחד צריך להכיר. הישארו אתנו ותגלו מה הם.

 

סוג המנעול ה – 1: מנעול צילינדר

אי אפשר לכתוב מדריך שמציג את 3 סוגי המנעולים הנפוצים ביותר בארץ מבלי לציין את מנעול הצילינדר. שכן, מדובר במנעול הפופולארי ביותר שנמצא במרבית דלתות הבתים בארץ. מנעולי צילינדר ידועים כחזקים מאוד ועמידים. התכונות הללו מובילות לבחירה העקבית בו. ראוי לציין כי מנעול זה מגיע כחלק בלתי נפרד מדלתות כניסה שונות לבית.

 

סוג המנעול ה – 2: מנעול חבוי

המנעול החבוי הוא מנעול שנמצא לא פעם בתוך דלתות הזזה וחלונות שנמצאים בבתים פרטיים ובדירות שבבנייני מגורים. מנעולים אלו מותקנים על ידי מי שנותנים שירותי מנעולים מקצועיים בלבד. הם חבויים בדרך כלל על ידי לשונית מיוחדת או כפתור שניתן להזיז אותם למעלה ומטה ולהביא לנעילה. היתרון המשמעותי של המנעולים הללו נוגע להגנה נגד ילדים קטנים שמתקשים בפתיחה של מנגנון הדלת. כך שבעצם, נמנעת מהם האפשרות לפתוח את הדלת באופן עצמאי.

 

סוג המנעול ה – 3: מנעול עליון

מנעול עליון נקרא לא פעם כ – פאבלוקס. אם יצא לכם לפגוש מנעולן או איש מקצוע אחר שמכיר את סוגי המנעולים מקרוב, תוכלו להציג בפניו את הבקיאות שלכם בסוג מנעול זה. מדובר במנעול שנמצא בבתי אב רבים והוא מותקן על חלקה הפנימי של הדלת (כלומר, בתוך הבית או המשרד). המיקום של המנעול הינו בדרך כלל בגובה הפנים של אדם ממוצע. מנעול זה נמצא מעל למנעול הרגיל (מנעול הצילינדר שצוין לעיל). את המנעול הזה ניתן להוסיף לכל מיני דלתות, למשל:

  • דלתות עץ
  • דלתות פלדה
  • דלתות מתכת

ראוי לציין כי הוספת המנעול לדלת רגילה נובעת מתוך צורך לשמור על ביטחונם של דיירי הבית. כלומר, כדי להקשות על הפורץ במידה והוא ינסה להיכנס אל תוך הדירה דרך הדלת.

 

למה חשוב להכיר את סוגי המנעולים הנפוצים?

חשוב מאוד שתכירו את כל סוגי המנעולים הנפוצים שקיימים ברחבי הארץ כדי שתדעו מה השימוש בהם. אנחנו למשל למדנו במהלך המדריך כי יש מנעולים חבויים שמשרתים אותנו בתקופה הנוכחית. שכן, יש לנו פעוט מתוק שאוהב לפתוח את הדלת ולסגור אותה. המנעול החבוי מאפשר נעילה הרמטית ומקנה לנו ביטחון.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הגיע לסיומו וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם קוראים יקרים שתמיד תצאו ללמוד דברים חדשים בכל מיני נושאים. אנו מקווים שהאינפורמציה שצוינה לעיל נגעה לכם ואפשרה לכם להכיר את סוגי המנעולים הנפוצים ביותר ומאחלים לכם שלא תדעו פריצות.

שירותי מנעולים מקצועיים

אולי תאהבו גם את

אינסטלטור עד הבית
פתיחת סתימה באמבטיה

סתימה באמבטיה יכולה להיות בעיה מטרידה אשר תפגע לכם בשגרה היום יומית ואף עלולה להוות סכנה בטיחותית ותברואתית. לא תמיד יהיה קל לפתוח סתימה באמבטיה

קראו עוד »
האם אפשר ליצור חשמל ממים?

יצירת חשמל כיום, מתאפשרת על ידי מגוון שיטות שונות ועשויה להיווצר תחת אמצעים טכנולוגיים מתאימים גם מתנועתה של הרוח, מהאנרגיה של השמש ואף מתנועת המים.

קראו עוד »