פתיחת סתימה באמבטיה

סתימה באמבטיה יכולה להיות בעיה מטרידה אשר תפגע לכם בשגרה היום יומית ואף עלולה להוות סכנה בטיחותית ותברואתית. לא תמיד יהיה קל לפתוח סתימה באמבטיה או לדעת את מקורה, ולעיתים תרצו להיעזר באיש מקצוע בתחום. אז מתי תרצו איש מקצוע בתחום, איך תטפלו בסתימה באמבטיה ואיך תמנעו סתימות נוספות?

 

איך תדעו שיש לכם סתימה באמבטיה?

לא תמיד תצליחו לדעת בוודאות שמתחילה להצטבר אצלכם סתימה באמבטיה אך כן תצליחו לדעת כשיש לכם סתימה ודאית. הדרך הפשוטה לזיהוי הסתימה באמבטיה תהיה מים שלא יורדים מפתח הניקוז ומצטברים בתוך האמבטיה. תוכלו לזהות מראש כי מצטברת אצלכם סתימה במצבים בהם המים יורדים מפתח הניקוד בצורה איטית מידי ולא יורדים בצורה חלקה. כמו כן, יתכן ותראו מים עולים מפתח הניקוז באמבטיה ואז גם תדעו שיש לכם סתימה.

 

מה כדאי לעשות כשיש סתימה באמבטיה?

כשיש לכם סתימה באמבטיה תוכלו לנסות לפתוח אותה בעצמכם. היות ומדובר בצנרת דקה שאינה נגישה במרבית המקרים פתיחה עצמית של הסתימה תהיה קשה ואף בלתי אפשרית, ועבודה שאינה מקצועית עלולה לפגוע בצנרת. על כן, מומלץ להיעזר באיש מקצוע ולהזמין שרברב עד הבית – שרברב שיגיע לביתכם ויפתח עבורכם את הסתימה באמבטיה בצורה יעילה ומהירה.

 

איך תמצאו את איש המקצוע המתאים לפתיחת הסתימה?

כשאתם מחפשים אינסטלטור שיעזור לכם בפתיחת הסתימה באמבטיה חשוב למצוא אחד שהוא מקצועי ומנוסה. אינסטלטור מנוסה ידע להסתייע בכלל הדרכים הקיימות לפתיחת הסתימה. תוכלו להיעזר בהמלצות של מכרים וכן בהמלצות ברשת למציאת אינסטלטור מומלץ באזור מגוריכם, כך שהאינסטלטור יוכל להגיע אליכם במהירות.

 

כמה תעלה לכם פתיחת סתימה באמבטיה?

עבודת השרברבות אינה יקרה במיוחד ולרוב תהיה נגישה לכל כיס, ובמיוחד כשמדובר בפתיחת סתימה באמבטיה. יחד עם זאת, מחיר ביצוע פתיחת הסתימה יכול להשתנות בהתאם להיקף העבודה הנדרשת, עומק הסתימה, האמצעים הנדרשים לפתיחת הסתימה וכן לכמות שעות העבודה שיידרש מהאינסטלטור. במידה ויהיה צורך בהחלפת צנרות המחיר עלול לעלות.

 

איך תמנעו סתימות נוספות באמבטיה?

לאחר שהשרברב פתח לכם את הסתימה, חשוב לשאול אותו ממה היא נגרמה על מנת שתוכלו להימנע מסתימה נוספת בעתיד. מרבית הסתימות באמבטיה נגרמות משיערות הנושרות בזמן הרחצה וכן לכלוכים נלווים. על כן, מומלץ לשים מסננת קטנה בפתח הניקוד באמבטיה שתאסוף את הלכלוך ותמנע ממנו להגיע אל הצנרת וליצור סתימה, וכן כדאי להשתדל לאסוף את השערות הנושרות בזמן הרחצה.

 

לסיכום – איך תדעו שיש לכם סתימה באמבטיה ומה כדאי לעשות?

כשיש לכם סתימה באמבטיה אתם תדעו בוודאות היות ומים לא ירדו מפתח הניקוד. במקרים כאלה מומלץ להיעזר בשירותים של שרברב מקצועי ומנוסה וכן להיעזר בהמלצות של אנשים שנעזרו בשירותים אלה בעבר באזור מגוריכם. מחיר פתיחת הסתימה ישתנה בהתאם להיקף העבודה הנדרש.

אינסטלטור עד הבית

אולי תאהבו גם את

האם אפשר ליצור חשמל ממים?

יצירת חשמל כיום, מתאפשרת על ידי מגוון שיטות שונות ועשויה להיווצר תחת אמצעים טכנולוגיים מתאימים גם מתנועתה של הרוח, מהאנרגיה של השמש ואף מתנועת המים.

קראו עוד »