מתי צריך ייעוץ מקצועי בעריכת הסכמי בוררות?

בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הסכמי הבוררות. אם אתם תוהים איך אנחנו מודעים לעניין זה, נציין בפניכם כי ישנה קבוצת פייסבוק שעוסקת בנושא ומאפשרת לגולשים להעלות שאלות ותהיות בנוגע להליך. רק בשבוע האחרון עלו מעל ל – 10 שאלות שנכתבו על ידי משתמשים אנונימיים ועסקו בעריכה של הסכמי בוררות.

הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריכים מקיפים בנושא. מדריך זה יהיה ה – 1 כחלק מסדרה והוא יציג בפניכם מתי צריך לקבל ייעוץ מקצועי בעריכה של הסכמי בוררות.

 

תכירו תחילה את האנשים שליוו אותנו ואפשרו למדריך לראות אור

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע למצבים שבהם צריך לקבל ייעוץ מקצועי בעריכה של הסכמי בוררות, ראוי שנציין בפניכם כי בחרנו לכתוב את המדריך ה – 1 בסדרה תוך ליווי מטעם גורמים שמכירים את התחום באופן מעמיק. סביר להניח שאתם תוהים במי מדובר, אז נציין בפניכם כי אלו אנשים שערכו ממש לאחרונה הליך בוררות וגילו שהם צריכים לקבל ייעוץ מקצועי. שאלנו אותם מתי לדעתם צריך לעשות זאת וקיבלנו תשובות מגוונות. הישארו אתנו ותגלו מהן התשובות שלהם.

 

מתי צריך ייעוץ מקצועי בעריכת הסכמי בוררות? התשובה של ששון

ששון ערך ממש לאחרונה הסכם בוררות עם המוסד לבוררות עסקית. לדבריו, זו הייתה הפעם הראשונה שהוא בכלל נחשף לאפשרות לערוך את ההסכם המדובר. שכן, הוא חשב שיש רק אפשרות להגיע אל כותלי בית המשפט כדי לפתור את הקונפליקט בין הצדדים. הוא ציין בפנינו כי כל מי שעורך את ההסכם הזה לראשונה צריך לקבל ייעוץ. שכן, לדבריו, אנשים לא בקיאים בהליך והם צריכים להיות בטוחים שיש לצדם מישהו שכן מכיר את התחום באופן מעמיק.

 

מתי צריך ייעוץ מקצועי בעריכת הסכמי בוררות? התשובה של יעל

יעל ציינה בפנינו כי אלו שצריכים לקבל ייעוץ מקצועי הם כל מי שניצבים בפני הליך של הסכם בוררות. היא שמעה על התשובה של ששון ואמרה שאין זה נכון. שכן, גם מי שיש לו רקע בתחום עלול לטעות אם הוא עורך את ההליך לבדו ללא סיוע מקצועי. הרי כל הסכם שונה מקודמו והוא כולל צדדים שונים ועניין מרכזי שונה.

 

שימו לב שאתם בוחרים בייעוץ מקצועי

רגע לפני שהמדריך מסתיים אנו רוצים לציין בפניכם טיפ חשוב שנמסר לנו על ידי כמה מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. לדבריהם, צריך לערוך בירור מקיף אודות היועץ שיסייע לכם בהליך. אם אינכם יודעים כיצד לבדוק עליו פרטים מעמיקים, כדאי שתדעו שאתם יכולים לגלוש באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות ולהוציא מידע אודותיו:

  • קבוצות פייסבוק שעוסקות בתחום
  • גוגל (לשונית הביקורות)
  • דפים עסקיים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם, קוראים יקרים, לדעת מתי צריך ייעוץ מקצועי בעריכת הסכמי בוררות. נאחל לכם כעת שתבחרו ייעוץ נכון.

הסכם בוררות

 

אולי תאהבו גם את

אינסטלטור עד הבית
פתיחת סתימה באמבטיה

סתימה באמבטיה יכולה להיות בעיה מטרידה אשר תפגע לכם בשגרה היום יומית ואף עלולה להוות סכנה בטיחותית ותברואתית. לא תמיד יהיה קל לפתוח סתימה באמבטיה

קראו עוד »
האם אפשר ליצור חשמל ממים?

יצירת חשמל כיום, מתאפשרת על ידי מגוון שיטות שונות ועשויה להיווצר תחת אמצעים טכנולוגיים מתאימים גם מתנועתה של הרוח, מהאנרגיה של השמש ואף מתנועת המים.

קראו עוד »