רשלנות רפואית בניתוח – כך עליכם לפעול

רשלנות רפואית יכולה לתפוס אותנו כמעט בכל הליך רפואי שנעבור. אחד ההליכים הרפואיים המורכבים ביותר הוא ביצוע ניתוח. ישנם ניתוחים מורכבים יותר וניתוחים מורכבים פחות, אך בכולם יבצע הרופא המנתח, יחד עם הצוות הרפואי, פעולות פולשניות מסוימות, על מנת לטפל בבעיה ממנה סובל המטופל השכוב על מיטת הניתוחים. יציאה עם נזק מניתוח היא לא דבר שאמור לקרות, והיא עשויה להעיד על רשלנות רפואית שאירעה. כך עליכם לפעול.

 

רשלנות רפואית במהלך ניתוח

ניתוח הוא הליך שיכולה להתרחש בו סיטואציה של רשלנות רפואית. רשלנות רפואית נחשבת בחוק כנזק שנגרם לאדם בהליך רפואי כלשהו, כמו ניתוח. הנזק הוא משמעותי ולא נעשו פעולות על מנת למנוע אותו. במקרים כאלו, הגשת תביעת רשלנות רפואית באמצעות עורך דין אפשרית, באמצעותה תוכלו לקבל פיצויי כספי על הנזק שאירע.

רשלנות רפואית בניתוח, עם כמה שהיא נשמעת ספציפית, יכולה להתרחש בעקבות מספר מקרים. למשל, נזק שאירע לגוף בעקבות פעולה לא מבוקרת שמבצע הרופא במהלך הניתוח עשויה להיחשב לרשלנות.

גם דברים שמסביב לניתוח עצמו, כמו זיהום בעקבות אי חיטוי מצד הצוות הרפואי, יכולים להיחשב לרשלנות. הצבת צוות לא מיומן ולא מנוסה לניתוח מורכב היא למשל רשלנות מובהקת של המוסד הרפואי בו אירע הניתוח.

 

צרו קשר עם עו"ד רשלנות רפואית

יצאתם עם נזק כלשהו לאחר ניתוח? חלף זמן מאז הניתוח שעברתם וצץ לפתע נזק? אלו עשויים להיות סימנים המעידים על רשלנות רפואית שאירעה לכם בניתוח. הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא ליצור קשר עם עורך דין רשלנות רפואית. עורך הדין הזה ישמע מכם את שאירע ויבדוק האם אפשר לקשר בין מה שקרה לבין הנזק שיש לכם. במידה וכן, הוא יוכל להגיש תביעת רשלנות רפואית בשמכם.

 

מסמכים רלוונטיים מהניתוח

החוק קובע שכל פעולה רפואית צריכה להיות מתועדת בכתב, בצורה של מסמך רפואי. זאת אומרת שגם אם נותחתם בהרדמה מלאה, תוכלו לקבל מסמך רפואי שמפרט את האירועים השונים שהתרחשו בניתוח. איסוף המסמכים הרפואיים מהניתוח הוא פעולה חשובה שיש לעשות במקרים הללו שעולה חשד לרשלנות רפואית.

 

חוות דעת קריטית

פעולה נוספת שתהיו חייבים לעשות, היא להגיע לרופא מומחה בתחום בו אירע לכם הנזק. הרופא המומחה יצטרך לראות האם יש קשר בין הנזק שאתם סובלים ממנו לבין הניתוח שאירע. אם כן, הוא יעניק לכם חוות דעת שתצביע על כך, ואותה תצרפו לכתב התביעה.

 

תביעת המוסד הרפואי

אחרי שנפגשתם עם עורך הדין, אחרי שאספתם מסמכים רפואיים מתאימים ואחרי שקיבלתם חוות דעת מרופא מומחה שקושרת את הניתוח לנזק שאתם סובלים ממנו, תוכלו לעשות את הפעולה המשמעותית ביותר מכולן – הגשת תביעה נגד המוסד הרפואי בו אירע הניתוח. עורך הדין שלכם יוכל להגיש את התביעה בשמכם אל בית המשפט.

רשלנות רפואית בניתוח

אולי תאהבו גם את

שכירות לחנות
איך בנוי חוזה שכירות לחנות?

שכירות לעסקים וחנויות היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של עסקים שמבוססים על הולכי רגל העוברים באזור. בנוסף לכך, הבחירה במקום נכון וכתיבת חוזה שכירות בצורה

קראו עוד »