תקלה במקרר – האם לתקן או לקנות חדש?

המקרר הוא מכשיר חשמלי שאמור להחזיק מעמד שנים רבות, אך גם במכשירי החשמל האלו ישנן תקלות. חלק מהתקלות זולות יחסית לתיקון, בעוד שחלק אחר מהתקלות יהיו מורכבות יותר. בואו נדבר על זה, האם כדאי להחליף מקרר שהתקלקל?

האם כדאי להחליף מקרר שהתקלקל, או שמא עדיף לתקן אותו? בשורה התחתונה, בימינו המחירים על מוצרי חשמל הם אינם מאוד גבוהים. אבל זה לא אומר שאתם אוטומטית צריכים לרוץ ולבזבז הון על מקרר חדש. אם אפשר לתקן מקרר בעלות ידידותית, בהחלט יהיה עדיף מאשר לרכוש אחד חדש. מאחר שמקרר סטנדרטי עולה 3,500 ₪ – 8,500 ₪ בממוצע, צריך לחשוב פעמיים אם ללכת על ההוצאה הזו. הנה כל המידע עבורכם.

 

לתקן את המקרר או להחליפו לאחד חדש יותר?

שוקלים תיקון מקרר? אולי רכישת מקרר חדש? קודם כל, חשוב לדעת שעל פי החוק, אסור לכם סתם ככה להשליך את המקרר לרחוב. ישנם ימים קבועים בכל עיר בהם העירייה מפנה מכשירי חשמל גדולים. יש לתאם את הפינוי מול העירייה.

אם אתם מחליטים על רכישת מקרר יד 2, זוהי גם אופציה מסוימת, אם כי לא הכי מומלצת. אם אתם אכן רוכשים מקרר יד שניה, חשוב לוודא כי המקרר במצב תקין ונאות. ואם יש צורך בשירותי הובלה עבור המקרר המשומש, חשוב לקבל שירותי הובלת מקרר עם אחריות. כל הפרטים באתר הובלות על הובלת מקרר.

 

כמה עולה לתקן מקרר?

כמו שאמרנו קודם לכן, תיקון מקרר לפעמים יהיה כדאי ועדיף על החלפת מקרר. אם אתם צריכים סה"כ מילוי גז במקרר, העלות הממוצעת על כך היא כ-350 ₪. כמו כן, חשוב גם לברר מדוע בורח הגז מהמקרר. לאחר שמוצאים את מקור הבעיה, עלות תיקון דליפת גז במקרר תעלה לכם בין 650 ₪ ל-850 ₪ בממוצע.

אחד התיקונים היקרים במקררים הוא, התיקון של החלפת מדחס. בואו נגיד ככה, אם יש צורך להחליף מדחס בעלות של 2,000 ₪ בממוצע, במקרים מסוימים כבר יהיה עדיף לרכוש מקרר חדש. כיום אתם יכולים לרכוש מכשירי חשמל בעלויות די אטרקטיביות, ככה שאפשר לשקול את זה.

 

מחקר שוק מקדים לפני רכישת מקרר חדש

בשורה התחתונה, הכי חשוב לערוך מחקר מקדים לפני נקיטת צעדים. רגע לפני שאתם רוכשים מקרר חדש, תבררו בדיוק כמה עולה תיקון התקלה בו. יהיה מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר מטכנאי מקררים שונים. לאחר מכן, יהיה כדאי להשוות בין אותן הצעות מחיר שקיבלתם.

כך למעשה, אתם תוכלו להוזיל את העלויות על תיקון המקרר הישן שלכם בבית. ואם תחליטו לרכוש מקרר חדש יותר, הטיפ הקודם רלוונטי גם כאן. המלצה, תערכו השוואה בין מקררים חדשים ותחסכו בעלות של מקרר חדש.

מים נוזלים במקרר תקול

אולי תאהבו גם את

אינסטלטור עד הבית
פתיחת סתימה באמבטיה

סתימה באמבטיה יכולה להיות בעיה מטרידה אשר תפגע לכם בשגרה היום יומית ואף עלולה להוות סכנה בטיחותית ותברואתית. לא תמיד יהיה קל לפתוח סתימה באמבטיה

קראו עוד »
האם אפשר ליצור חשמל ממים?

יצירת חשמל כיום, מתאפשרת על ידי מגוון שיטות שונות ועשויה להיווצר תחת אמצעים טכנולוגיים מתאימים גם מתנועתה של הרוח, מהאנרגיה של השמש ואף מתנועת המים.

קראו עוד »